مدیران حق خروج از استان تهران را ندارند

    کد خبر :180180

استاندار تهران تاکید کرد: مدیران استان تا عادی شدن شرایط حق خروج از استان تهران را ندارند.

به گزارش  پویا؛ جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران استان تهران با حضور تمامی اعضا و فرمانداران در استانداری تهران برگزار شد.

محمد حسین مقیمی در این جلسه با اشاره به زلزله 5.2 دهم ریشتری شامگاه گذشته که استانهای البرز و تهران را لرزاند، اظهار کرد: تمام دستگاههای ذیربط در آمادگی به سر می‌برند. مردم آرامش خود را حفظ کنند و به هیج وجه به شایعات توجه نکنند.

استاندار تهران تصریح کرد: طبق قانون مدیریت بحران شهر تهران بر عهده شهرداری تهران است و این دستگاه نیز امکانات لازم را مدنظر قرار داده است. مدیران استان تا عادی شدن شرایط حق خروج از استان تهران را ندارند.

وی همچنین با اشاره به فعالیتهای انجام شده اظهار کرد: ستاد فرمان اجرایی حضرت امام اعلام آمادگی کرده تا همه امکانات خود را بسیج کند.

ضمناً با دستور استاندار تهران، همه فرمانداران عضو ستاد بحران به شهرستانهای خود بازگشتند تا جلسه مدیریت بحران شهرستان را تشکیل دهند.

گفتنی است که معاون خدمات شهری شهرداری تهران امروز اعلام کرد: تانکرهای آب بارگیری شده و در نقاط مختلف شهر مستقر خواهد شد. در تعدادی از پارکها و بوستانها امکان استقرار فراهم است.

وی اظهار کرد: تمام نیروهای خدمات شهری در آماده باش هستند؛110سوله بحران شهر تهران در آماده باش کامل بوده و درهای آن باز است؛256مجموعه ورزشی هم بازگشایی شده و در اختیار شهروندان قرارگرفته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید