شرایط سد امیرکبیر عادی است/ پایداری کامل شبکه‌ برق

    کد خبر :179881

وزیر نیرو گفت: این زلزله برای تیم‌های اجرایی یک مانور مفید و برای مردم زنگ خطر بود تا ما بعد از این آرامش، زلزله را به عنوان یک تهدید جدی در کشور فراموش نکنیم.

به گزارش  بازتاب به نقل از وزارت نیرو، رضا اردکانیان به بیان اقدمات انجام شده پس از زمین لرزه شامگاه گذشته ملارد پرداخت و گفت: هم اکنون در وزارت نیرو در کنار همکاران ستاد عملیات از نزدیک شاهد آمادگی‌ها هستم.

وی افزود: در حوزه برق یک پست فوق توزیع ۶۳ کیلوولتی ما در شمال غرب تهران به علت عمل کردن لایه حفاظتی از مدار خارج شده بود که بلافاصله با مانورهای لازم موضوع حل شد و خللی در تامین برق پیش نیامد.

وزیر نیرو تاکید کرد: شرایط در شبکه‌های فشار قوی، متوسط و ضعیف کاملا پایدار است و در عین حال تیم‌های عملیاتی در آماده باش کامل هستند.
اردکانیان با اشاره به اینکه شرایط آب و فاضلاب در استان‌های تهران و البرز کاملا طبیعی است، تصریح کرد: در عین حال تیم‌های عملیاتی تهران، البرز و استان‌های معین به حکم وظیفه در حالت آماده باش هستند.

وی خاطرنشان کرد: بررسی‌های فنی لازم در سد امیرکبیر نیز انجام شده و شرایط کاملا عادی است.

وزیر نیرو در ادامه سخنان خود تاکید کرد: این زلزله برای تیم‌های اجرایی یک مانور مفید و برای مردم زنگ خطر بود. که ما بعد از این آرامش، زلزله را به عنوان یک تهدید جدی در کشور فراموش نکنیم و آماده باشیم کشور را از جهات مختلف برای زلزله‌های که به طور طبیعی پیش خواهد آمد همچون بسیاری از نقاط دنیا ایمن کنیم.

اردکانیان در پایان گفت: این ایمن سازی هم وظیفه دولت و دستگاه‌های اجرایی است مثل وزارت نیرو در ارتباط با سازه‌های آب و برق و هم وظیفه آحاد مردم در ارتباط با سازه‌های مسکونی که بایستی مورد توجه قرار بگیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید