تا اطلاع ثانوی پژو 2008 نخرید/ آیا سازمان حمایت در مقابل ایران خودرو سکوت خواهد کرد؟

    کد خبر :179743

با گذشت چند ماه از مراسم افتتاح خط تولید پژو 2008، آمارها نشان می دهد که هنوز این محصول روی خط تولید قرار نگرفته و به صورت مونتاژ وارد ایران می شود. این در حالی است که شواهد حاکی از آن است که خودروهای وارداتی بسیار بی کیفیت و بدون دقت مونتاژ شده اند و دارای ایرادات اساسی می باشند.

خط تولید پژو 2008 اوایل اردیبهشت امسال با حضور روحانی رئیس جمهور در ایران خودرو به بهره‌برداری رسید و قرار بود تولید این خودروی فرانسوی با داخلی‌سازی 30 درصدی صورت گیرد. با گذشت چند ماه از مراسم افتتاح خط تولید پژو 2008، آمارها نشان می دهد که هنوز این محصول روی خط تولید قرار نگرفته و به صورت مونتاژ وارد ایران می شود. این در حالی است که شواهد حاکی از آن است که خودروهای وارداتی بسیار بی کیفیت و بدون دقت مونتاژ شده اند و دارای ایرادات اساسی می باشند.

به گزارش پردیس خودرو بررسی چند نمونه پژو 2008 موجود در نمایشگاه ها نشان می دهد که کیفیت این خودروهای مونتاژ شده بسیار پایین و دارای ایرادات اساسی است که در ادامه به آنان اشاره می شود:

1- درز کاپوت: اولین ایراد وجود درز کاپوت است که به وضوح در تصاویر پایین مشخص است.

2- برعکس بودن کلید شیشه بالابر:

3- فراموشی در نصب سینی زیر موتور:

4- اختلاف فاحش رنگ قطعات بدنه. به طور مثال در تصویر پایین رنگ خودرو قرمز است ولی محل چرخ زاپاس رنگ سفید

5- عدم جوش درست:

این مشکلات در حالی در خودروهای وارداتی پژو 2008 مشاهده می شود که ظاهرا هیچ نظارتی بر روی این خودروها نمی شود. در سال های گذشته عملکرد ایران خودرو به علت بروز مسائلی از این دست همواره با سوال روبرو بوده است.باید دید که آیا نهادهای نظارتی از جمله سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در این خصوص اقدامی خواهند کرد؟

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. آرشاوین گفت:

    برو بینیم بابا پژو ۲۰۰۸ بهترین ماشینیه که من دارم واقعا فوقولاده است

دیدگاهتان را بنویسید