دردسر گفتن «مشترک مورد نظر در دسترس نیست»

    کد خبر :178402

نسیم رفیعی گوینده رادیو که جمله «مشترک مورد نظر در دسترس نیست» را بارها با صدای او شنیده‌ایم از خاطرات خود در مواجهه با مردم و شنیدن این جمله سخن گفت.

نسیم رفیعی گوینده رادیو درباره شغل خود و همچنین گفتن جمله «مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد» برای اپراتور مخابرات که سال هاست با صدای او شنیده می شود، گفت: من زمانی برای یک شرکت تبلیغاتی کار می کردم و از من نمونه صدا خواستند من هم این نمونه صدا را گفتم و فکر نمی کردم اینقدر واکنش های مختلفی نسبت به آن بگیرم.

وی با اشاره به اینکه گاهی جملات تندی از مخاطبان دریافت کرده است، ادامه داد: خاطرم هست روزی با شخصی مواجه شدم که وقتی فهمید من گوینده این جمله هستم به من گفت به خاطر من و شنیدن این جمله گوشی خود را شکسته است و ابتدا خیلی تند برخورد کرد اما بعد از کمی صحبت عذرخواهی کرد.

این گوینده رادیو درباره اینکه چه واکنش هایی در محیط های عمومی به این مساله داشته است، بیان کرد: بارها شده است که شنیده ام مردم شماره ای را می گیرند و بعد از شنیدن «مشترک …» بد و بیراه می گویند و من ترجیح می دهم در چنین مواقعی سکوت کنم و به روی خودم نیاورم. (می خندد)

وی با اشاره به برنامه های کنونی خود در رادیو اظهار کرد: من حدود ۲۱ سال است که در رادیو فعالیت دارم و اکنون در رادیو ایران در برنامه های «رادیو جمعه» و «یک، دو، صدا» و همچنین در رادیو پیام حضور دارم.

بازیگر «رادیو جمعه» اضافه کرد: من این برنامه را بیشتر به دلیل حال و هوایی که دارد و اینکه می تواند مردم را شاد کند دوست دارم وگرنه به مسایل مالی آن فکر نمی کنم. من کار با پیشکسوت ها را دوست دارم و شاید زمانی با خودم فکر می کردم رادیو می تواند مرا پولدار کند اما اکنون فقط به دلیل عشقی که به این رسانه دارم و با این انگیزه که شنونده ها صدایم را بشنوند به رادیو می آیم.

وی در پایان درباره اینکه از حضور ۲۱ ساله اش در رادیو راضی بوده است یا خیر و فکر می کند نتیجه تلاشش را دیده است، بیان کرد: نمی توان گفت آنطور که خواسته ام نتیجه اش را دیده ام. چندان هم راضی نبوده ام چون من آنقدرها برای مدیران محبوب نبوده ام اما از وقتی فضای مجازی شکل گرفت مردم بیشتر مرا شناختند و محبت آنها را بیشتر دیدم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید