هشدار جعفرپور نسبت به جوسازی‌های دشمن برای ربودن اعتماد مردم نسبت به نظام

  • سیاسی
  • سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ۱۲:۱۹
    کد خبر :178241

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: اگر دشمن بتواند در فضای روانی جامعه اینگونه القا کند که همه مسئولان و مدیران نظام بریده از مردم و تنها به فکر منافع فردی و حزبی خود هستند، بزرگ‌ترین سرمایه نظام را که اعتماد عمومی است را ربوده است.

جمشید جعفرپور در نطق میان دستور امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی، گفت: به لطف الهی نظام اسلامی از ابتدای شکل گیری از مراحل خطرناکی گذر کرده و امروز در موقف حساس دیگری قرار دارد.

وی افزود: نور امید در دل شیطان بزرگ روشن شده که با تقسیم کار با شرکای غربی و عربی بتواند یک بار دیگر جمهوری اسلامی را وادار به حضور پای میز مذاکره کند و ایران را از توان دفاعی و بازدارنده خلع سلاح کند و خیال رژیم غاصب صهیونیستی را از بقای خود راحت کند. از ابزارهای جدید دشمن، گسترش نارضایتی عمومی و اضمحلال سرمایه اجتماعی است.

نماینده مردم لارستان در مجلس با انتقاد به شایعه افزایش 70 درصدی بودجه نمایندگان مجلس، گفت: در جدیدترین حلقه از این اقدامات،‌ فشار روانی بر منتخبان مردم در مجلس متمرکز شده و اعتمادزدایی مردم از منتخبان خود در دستورکار قرار گرفته است. خبری تأیید نشده در فضای مجازی مبنی بر افزایش شگفت انگیز حقوق نمایندگان منتشر می شود و واکنش غیرعادی رسانه های بیگانه نشان از این جهت گیری دارد غافل از اینکه این مجلس نیز همانند مجالس گذشته از فرزندان ملت شکل گرفته است.

به گزارش ایسنا،رییس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار کرد: همکاری برای حل معضلات مردم به ویژه معضلات اقتصادی در راستای هدایت های مقام معظم رهبری و سیاست های ابلاغی وظیفه دینی و ملی است و نیروهای دو جناح باید به آن بپردازند. با توجه به حضور سخاوتمندانه خیرین و مردم لارستان در رفع نیازهای مردم و کمک به دولت در این فرصت توجه مقامات اجرایی دستگاه‌ها را به نیازهای حوزه انتخابیه‌ام جلب می کنم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید