تولید نسخه کلاس A مرسدس بنز تائید شد (+عکس)

  • خودرو
  • دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ۱۵:۲۲
    کد خبر :177735

مرسدس بنز تائید کرده که نسل بعدی سدان‌های کلاس A در آینده‌ای نه چندان دور برای جذب مشتریان جوان وارد آمریکا خواهد شد.

مدل مفمومی سدان A در اوایل سال جاری به نمایش درآمد و قرار است نمونه‌هایی از هاچبک این خودرو در برخی از بازارهای جهان به فروش برسد.

به گزارش عصر ایران، با این وجود تنها مدلی از این خودرو که در بازار بزرگ آمریکا فروخته خواهد شد، سدان کلاس A محسوب می‌شود.

بریتا سیگر مدیر فروش جهانی مرسدس بنز در خصوص کلاس چالش‌برانگیز A گفت: این خودرو باید بتواند جذابیت‌هایش را برای مشتریان به اثبات برساند و ما بر این باوریم که با شکل و ظاهر فعلی گزینه مناسبی را برای بازار فعلی آمریکا ارائه کرده‌ایم.

پیش‌بینی می‌شود این خودرو نه تنها مورد علاقه نسل جوان واقع شود، بلکه به دلیل فضای مناسب درونی و امکانات گسترده برای غیر جوان‌ها نیز مناسب خواهد بود.

هنوز اطلاعات زیادی در خصوص قیمت این خودرو وجود ندارد.

کانسپت سدان کلاس A مرسدس در جلو پنجره و چراغ‌های جلو، حالتی اسپورت و انتقام‌جو دارد که تا حد زیادی از مدل مفهومی AMG GT الهام گرفته است.

فناوری به‌ کار گرفته‌شده در چراغ‌ها، حالتی سه‌بعدی به طرح داخل آن می‌دهد که به لطف لایه‌ای فرابنفش حاصل می‌شود.

چراغ‌های عقب نیز به نوعی قرینه‌ چراغ‌های جلو هستند و با زمینه رنگ قرمز، همان طراحی فضایی را القا می‌کنند.

مدل مفهومی سدان A، نشان می‌دهد که دوره‌ خطوط تیز و شکسته در طراحی خودرو به پایان رسیده است و با تناسبی کم‌نظیر و حالتی احساسی در بدنه، حجم خطوط کاهش یافته‌اند.

یک ویژگی منحصر به فرد دیگر از این مدل فوق‌العاده، تکنولوژی نورپردازی حیرت‌آور آن است؛ ساختار مشبک چراغ جلو، با رنگ UV پوشیده شده‌است، به این معنا که چراغ‌های جلو به‌خوبی رنگ نورشان را با توجه به نور محیط اطراف تنظیم می‌کنند.

یک ساختار ارتقاء یافته MAF2 در زیر بدنه این خودرو نشسته است. انتظار داریم از مدل A45 AMG برترین مدل این کلاس از خودرو باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید