مدرک مربیگری رمضانی مورد نظر گسترش فولاد جعلی نیست/ریز نمرات او در کمیته آموزش موجود است

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ۱۳:۳۵
    کد خبر :177603

مربی مورد نظر فیروز کریمی برای پیوستن به کادرفنی گسترش فولاد دارای مدارک جعلی مربیگری نیست.

چند روزی است که بحث حضور شخصی به نام سعید رمضانی در کادر فنی گسترش فولاد مطرح شده است و این در حالیست که تا قبل از پایان نیم‌فصل اول مسئولان این باشگاه بحثی بابت اضافه شدن نفر به کادر فنی نداشته‌اند اما فیروز کریمی سرمربی این تیم در اقدامی عجیب سعید رمضانی و ناصر فرشباف را به عنوان دستیاران جدید به تمرینات تیم گسترش اضافه کرد.

این موضوع باعث ایجاد هجمه‌های زیادی به باشگاه گسترش فولاد شد و حتی این شائبه به وجود آمد که این فرد یعنی سعید رمضانی مدرک مربی‌گری نداشته و یا مدرکش را جعل کرده است. در همین زمینه میرشاد ماجدی مسئول کمیته آموزش فدراسیون فوتبال به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: ۲-۳ روز است که خیلی‌ها در مورد سعید رمضانی از من سئوال پرسیدند که من ابتدا فکر کردم منظور از سعید رمضانی داماد مرحوم ناصر حجازی است ولی بعداً متوجه شدم که منظور شخص دیگری است.

به گزارش فارس، وی افزود: من رزومه سعید رمضانی مورد نظر گسترش فولاد را بررسی کردم، او در تاریخ ۸۱.۳.۲۱ در قزوین مدرک D آسیا را دریافت کرده و مدرک C خود را سال ۲۰۱۷ در کلاس‌های دکتر جهانی در استان البرز گرفته است. حتی ریز نمراتش را هم دارم و اتفاقاً از سوی دکتر جهانی به کلاس‌های بالاتر توصیه شده است در نتیجه بحث جعل مدرک این فرد کاملاً کذب است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید