تجلیل از 16 نخبه تهرانی در جشنواره نشاط و امید تهران

    کد خبر :17757

جشنواره نشاط و امید استان تهران با تجلیل از 16 جوان برتر و نخبه تهرانی در جمع باشکوه نمایندگان جوانان ادارات ورزش و جوانان حوزه ها و شهرستان های استان تهران برگزار شد.

پایتخت، روز دوشنبه روز جوانان تهرانی بود؛ جوانانی که از حوزه و شهرستان های استان با شور و علاقه وارد مجموعه ورزشی آزادی شدند تا یک بار دیگر با جشنواره نکوداشت هفته جوان در راستای فعالیت های وزارت ورزش و جوانان و اداره کل همراه باشند.

در این مراسم که به منظور پاسداشت جایگاه برجسته و اثرگذار جوانان به عنوان مهمترین سرمایه اجتماعی و نیروی محرکه پیشرفت و توسعه ملی ایران اسلامی برگزار شد، مسئولان وزارت ورزش و جوانان و نهاد ریاست جمهوری همراه با بیش از3000 جوان تهرانی یک روز به یاد ماندنی را رقم زدند.
به گفته معاون حقوقی رئیس جمهور، دولت تدبیر و امید، جوان را فرصت می داند و 16 جوان برتر تهرانی در میان نمایندگان جوان پایتخت حاضر در این جشنواره به خود بالیدند.
حجت الاسلام مجید انصاری با ابراز شعف و ابراز خوشحالی از بودن در جمع جوانان پرشور و با نشاط گفت: من حامل پیام سلام روحانی رئیس جمهور هستم که جوان را فرصت برای این نظام و دولت می داند.
در ادامه این مراسم رستمی معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان نیز با اشاره به ادغام ورزش و جوانان و دستور احیاء مجوز سازمان ملی جوانان گفت: با احیاء مجدد سازمان ملی جوانان به مطالبات جوانان رسیدگی بیشتری خواهد شد و امیدوارم آثار و برکات آن به همه در سراسر کشور برسد.
بنا به همین گزارش، اداره کل ورزش و جوانان استان تهران حالا در بسیاری از عرصه ها پیشتاز و الگو کشور شده و در این حوزه نیز عملکرد مطلوب و شایسته ای از خود به نمایش گذاشت.
در همین ارتباط، گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران با ابراز خوشحالی از حضور در جمع پرانرژی جوانان تهرانی، جوان را مظهر نشاط، شادابی و خلاقیت برشمرد و افزود: نقش آفرینی سمن ها، معاونت جوانان و نیروهای متخصص و کاربلد اداره کل، امروز در این حوزه به خوبی نمایان شد.
گفتنی است این جشنواره با برنامه های متنوع و اجرای موسیقی زنده توسط فرزاد فرزین و اجرای استندآپ کمدی توسط امیر کربلائی زاده شور و حال زائد الوصفی را برای حاضرین به وجود آورد.
پخش کلیپ، اهداء هدیه و تندیس، سخنرانی 6 نفر از جوانان نخبه عضو سازمان های مردم نهاد و معرفی و تجلیل از پیمان مرادی(وزارت رفاه)، فرزام حجازی(وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی)، آیدین نعمتی منصور(سازمان فناوری اطلاعات)، ابراهیم موموندی و آرش طالبی پور(بنیاد شهید و امور ایثارگران)، غلامرضا فروغی نعمت الهی(سازمان بهزیستی)، محسن شریعتی( سازمان میراث فرهنگی و گردشگری)، محمد حسین رشیدی مهرآبادی(دانشگاه آزاد اسلامی)، دکتر حسین خجسته(وزارت جهاد)، دکتر محسن وجدانی، دکتر زهرا تسلیمی(وزارت آموزش و پرورش)، مجتبی یاوری(وزارت کشور)، داود پیرانی(هلال احمر)، مهدی رحمانی(وزارت علوم)، زینب طهماسبی(کمیته امداد) و سجاد گنج زاده (وزارت ورزش و جوانان) از دیگر برنامه های این همایش بزرگ بود.
0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید