صبور: سرمربی خارجی تا هفته بعد پاسخ قطعی به ما می دهد/ امیدواریم بتوانیم از گرامی برای بازی های جاکارتا استفاده کنیم

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ ۱۳:۱۵
    کد خبر :177557

رئیس فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه گفت: مذاکراتی را با گزینه خارجی داشتیم که قرار است تا هفته آینده پاسخ قطعی را به ما بدهد.

محمدعلی صبور رئیس فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه در خصوص برگزاری انتخابات این فدراسیون و انتخاب مجددش به عنوان رئیس اظهار داشت: اگر سوابق بنده را نیم‌نگاهی بیندازید متوجه می‌شوید بنده 30 سال بعد از انقلاب حمال انقلاب بودم. خدا را شاهد می‌گیرم که پست و مقام برایم ارزشی ندارد بلکه آن را فرصتی برای خدمت به مردم می‌دانم. باور کنید مشکلی نداشتم که اگر فرد دیگری هم به عنوان رئیس انتخاب می‌شد.

وی ادامه داد: از قدیم گفتند اگر خدا را از زندگی خود کنار بگذارید، از همه چیز آزاد خواهید بود. متاسفانه برخی‌ها خدا را کنار گذاشته بودند اما شخصیت من اجازه نمی‌داد که بخواهم جواب آنها را بدهم. آنها را به خدا هم واگذار نمی‌کنم. چون پروردگار انتقام سختی می‌گیرد. من همه آنها را می‌بخشم و خدا را شکر می‌کنم که دوستان به من لطف داشتند و می‌توانم باز هم به عنوان رئیس خدمت کنم. شاهد رقابت پرشور و سالمی بودیم. هر چند گاهی ریاکاری هم دیدم اما حالا از همه می‌خواهم دست به دست هم بدهند و به این رشته کمک کنند. من فقط میزبان آنها در فدراسیون هستم که البته خودم را میهمان می‌دانم.

رئیس فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه در خصوص برنامه فدراسیون سه‌گانه برای حضور در بازی‌های آسیایی گفت: سه دوره قبل علیرغم اینکه آقایان گردان به مسابقات می‌فرستادند و شکست می‌خوردند به ما ظلم کرده و یک نفر را هم از فدراسیون ما اعزام نکردند. خوشبختانه با تحولاتی که در وزارت ورزش ایجاد شده تلاش می‌کنیم از دو سهمیه‌ای که داریم، استفاده کنیم.

صبور در مورد انتخاب مربی خارجی برای این رشته، عنوان کرد: انتخاب مربی خارجی و عقد قرارداد با او سیر اداری زمان‌بری دارد و باید سلسله مراتب رعایت شود. ما فقط می‌توانیم گزینه مورد نظرمان را پیشنهاد دهیم و سایر دوستان در وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک باید تصمیم‌گیری کنند. ما تابع وزارت ورزش هستیم. تاکنون وزارت ورزش موافقت کرده و ما هم دو هفته پیش بهترین مربی را به تهران آوردیم و یک دوره برای مربیان داخلی برگزار کردیم. البته مذاکراتی را هم با این گزینه داشتیم که قرار است تا هفته آینده پاسخ قطعی را به ما بدهد.

وی ادامه داد: به پیشنهاد همین مربی خارجی قرار است به آفریقای جنوبی و کشورهای تانزانیا، مراکش و مصر سفر کنیم و ضمن برگزاری اردوی تدارکاتی در چند مسابقه هم حضور داشته باشیم تا به گفته این مربی بتوانیم در بازی‌های آسیایی به مدال برسیم.

به گزارش فارس، رئیس فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه در خصوص آخرین شرایط گرامی بانوی سه‌گانه کار ایرانی گفت: این ورزشکار ارتباط خوبی با فدراسیون دارد و در تمام مسابقات با مجوز ما شرکت کرده است. پیش از این بابت پوشش ورزشکاران بانو کمی دغدغه داشتیم که حالا این موضوع هم حل شده و مسئولان فدراسیون جهانی هم بابت این موضوع از ما تقدیر کردند. اگر شرایط فراهم شود برای بازی‌های آسیایی از حضور گرامی استفاده خواهیم کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید