رهایی از نامه های مزاحم در جیمیل

    کد خبر :177360

بسیاری از کاربران جیمیل نامه های تبلیغاتی متنوعی را دریافت می کنند که هرگز مشترک آنها نشده بودند. گوگل برای رهایی از این مشکل روش جدیدی را به کار گرفته است.

به گزارش بازتاب به نقل از دیجیتال ترندز، قابلیت تازه جیمیل لغو عضویت از فهرست ایمیل های تبلیغاتی یا معرفی محصولات را ساده تر می کند. این قابلیت به شرطی فعال می شود که فرد حداقل در یک ماه اخیر این ایمیل ها را بازنکرده باشد.

قابلیت یادشده هم با نسخه رومیزی جیمیل و هم با برنامه موبایلی آن سازگاری دارد و در قالب یک بخش کارت مانند تازه به نام Inbox Tip ظاهر می شود که با کلیک بر روی آن از کاربر سوال می شود آیا قصد دارد عضویت خود برای دریافت برخی ایمیل های دریافتی را لغو کند.

در اینجا دو گزینه لغو عضویت یا نادیده گرفتن قابلیت یادشده در برابر کاربر قرار دارد و وی می تواند یکی از آنها را انتخاب کند. این خدمات هنوز در دسترس همه کاربران قرار نگرفته و به تدریج تمامی استفاده کنندگان از جیمیل از آن بهره مند خواهند شد.

یکی دیگر از امکانات تازه جیمیل پاسخ هوشمند سریع است که از طریق آن کاربر می تواند برای برخی ایمیل های دریافتی پاسخ های سریع ارسال کند. گوگل می گوید این قابلیت که تازه فعال شده با استقبال مواجه شده و در ۱۰ درصد از کل ایمیل های ارسالی با استفاده از برنامه موبایلی جیمیل به کار گرفته شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید