منتظر معرفی یک خواننده پاپ جدید باشید

    کد خبر :177215

آهنگساز پیشکسوت موسیقی کشورمان در تشریح تازه ترین فعالیت های خود از معرفی یک خواننده جدید موسیقی پاپ ایرانی تا پایان سال جاری خبر داد.

فریدون خشنود آهنگساز پیشکسوت موسیقی کشورمان با اشاره به تازه ترین فعالیت های خود بیان کرد: مشغول برنامه ریزی برای معرفی ۲ خواننده در عرصه موسیقی ایرانی هستم که یکی از این هنرمندان با نام هنری «آرتیمان» تا پایان سال جاری به فضای موسیقی پاپ معرفی می شود. خواننده بعدی در حوزه موسیقی ایرانی به مخاطبان معرفی خواهد شد که به احتمال فراوان کارهای او از سال آینده به علاقه مندان ارائه می شود.

وی ادامه داد: آنچه در معرفی «آرتیمان» برای من بسیار مهم است معرفی خواننده ای است که موسیقی ارایه شده از سوی او به طور کامل با موسیقی ایرانی ما تطابق داشته باشد. من در این عرصه تلاش کرده ام تا هنرمندی را به جامعه موسیقی کشور معرفی کنم که دارای تفاوت هایی باشد البته این را هم می دانم در نهایت این مردم هستند که باید خواننده مورد علاقه شان را انتخاب کرده و کارهای او را بشنوند.

این آهنگساز درباره همکاری با خوانندگان مطرح موسیقی کشورمان نیز توضیح داد: طی سال های گذشته کارهای خوبی با علیرضا افتخاری خواننده بسیار خوب کشورمان انجام دادم و اعتقاد دارم در شرایط فعلی کمتر خواننده ای قابلیت های او را دارد به همین جهت همواره تلاش دارم تا فرصت دوباره پیش بیاید تا بتوانم با این هنرمند آثار جدیدی را تولید کنم اما به دلیل شرایط بسیار پرفشار کاری من هنوز این مساله پیش نیامده اما امیدوارم هرچه زودتر بتوانیم این فعالیت های مشترک را داشته باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید