هنرنمایی “همایون شجریان” روی سن تالار کشور/عکس

    کد خبر :176880

کنسرت “همایون شجریان و سهراب و تهمورس پورناظری” روزهای دوشنبه و سه شنبه 27 و 28 آذرماه و روزهای یکشنبه و دوشنبه 3 و 4 دی ماه در سالن وزارت کشور برگزار می شود.

به گزارش افکارنیوز، همایون شجریان و سهراب و تهمورس پورناظری در جدیدترین کنسرت خود در سالن وزارت کشور با مخاطبان دیدار می کنند.

همایون شجریان و برادران پورناظری در این کنسرت؛ منتخبی از آلبوم‌های “رگِ خواب”، “نه فرشته‌ام نه شیطان” و “آرایش غلیظ” را در کنارِ تعدادی قطعه‌ی جدید اجرا می‌کنند. “آهای خبردار”، “ابر می‌بارد”، “کولی”، “چرا رفتی”، “خوب شد”، “دل به دل”، “حصار” از دیگر قطعاتی است که در این برنامه اجرا می شود.

کنسرت “همایون شجریان و سهراب و تهمورس پورناظری” در روزهای ماه آذر به دفعات در سالنِ وزارتِ کشور برگزار شد.

آخرین فعالیت این گروه، اجرای کنسرت- نمایش “سی” در تابستانِ سال جاری در مجموعه‌ی فرهنگی و هنری سعدآباد بود که طی سی شب، پذیرای 120 هزار نفر مخاطب شد. این کنسرت- نمایش، سالِ دیگر برای دومین بار در تهران و اولین بار در تعدادی از شهرستان‌های کشور از جمله شیراز روی صحنه خواهد رفت.

کنسرت “همایون شجریان و سهراب و تهمورس پورناظری” را شرکتِ‌ “دل‌آواز” و “بارانا” برگزار می‌کنند.

کنسرت “همایون شجریان و سهراب و تهمورس پورناظری” روزهای دوشنبه و سه شنبه 27 و 28 آذرماه و روزهای یکشنبه و دوشنبه 3 و 4 دی ماه هر شب در دو سانس 19:00 و 22:00 در سالن وزارت کشور برگزار می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید