محمود محمدی‌نسب دبیرکل جمعیت هلال‌احمر شد

    کد خبر :176876

رئیس جمعیت هلال‌احمر در حکمی مهندس محمود محمدی‌نسب را به سمت دبیرکل جمعیت هلال‌احمر منصوب کرد.

دکتر علی اصغر پیوندی در حکم انتصاب مهندس محمود محمدی‌نسب به عنوان دبیرکل جمعیت هلال‌احمر آورده است؛

«با عنایت به مراتب تعهد و تجربیات ارزنده جنابعالی، در اجرای بند یک از ماده ۹ قانون اساسنامه جمعیت، به موجب این ابلاغ به‌عنوان «دبیرکل جمعیت هلال احمر» منصوب می‌شوید.
خدمت در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به عنوان مظهر بشردوستی ملت ایران و اساسی‌ترین خدمات داوطلبانه در کشور افتخاری بزرگ و مسئولیتی خطیر است. بر این اساس انتظار دارم در چارچوب موازین قانونی و شرعی و سیاست‌ها و اسناد بالادستی به ویژه برنامۀ ۵ سالۀ جمعیت هلال احمر، با رعایت مشی اعتدال و مشارکت‌جویی و تحول‌خواهی و نیز با تکیه بر نیرو و نشاط جوانی، نسبت به تقویت انسجام درون‌سازمانی و تعاملات برون‌سازمانی برای تحقق اهداف متعالی و انسان‌دوستانه جمعیت هلال احمر و حرکت پرشتاب در مسیر کمک به محرومان و رسیدن به جایگاه مطلوب در زمینه کرامت انسانی در سطح ملی اهتمام نمایید.

در این مسیر بر تقویت اعتماد عمومی به عنوان سرمایه اجتماعی و بسترسازی برای جلب مشارکت بیش از پیش هم‌میهنان، بهره‌گیری از همۀ ظرفیت‌های خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر به ویژه نشاط و ابتکار و پشتکار جوانان، و نیز رویکرد علمی در سیاست‌گذاری و مدیریت و ارزیابی عملکرد برای شناسایی و رفع کاستی‌ها و پیش‌بینی خدمات مطلوب برای آینده تأکید می‌نمایم.
بالندگی و توفیق روزافزون شما را در خدمت به مردم شریف ایران در جهت اهداف والای جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، از درگاه خداوند یگانه و مهربان مسئلت دارم.»
به گزارش مهر، لازم به ذکر است محمدی‌نسب پیش از این رئیس حوزه ریاست جمعیت هلال‌احمر بوده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید