معاون وزیر بهداشت:

۹۰ درصد درآمد بیمارستان‌های دولتی متکی به بیمه‌ها است

    کد خبر :176795

معاون درمان وزیر بهداشت با بیان اینکه ۹۰ درصد درآمد بیمارستان‌های دولتی متکی به مطالبات از بیمه‌ها است، گفت: وزارت بهداشت در تلاش است تصدی درصدی از مدیریت خدمات درمانی دولتی را به بخش خصوصی واگذار کند.

به گزارش ایسنا، دکتر قاسم جان بابایی در سفر به شهر یاسوج و در حاشیه بازدید از بیمارستان ۹۶ تخت خوابی بی بی حکیمه خاتون (س) شهرستان گچساران استان کهگیلویه وبویراحمد، گفت: ۹۰ درصد درآمد بیمارستان‌های دولتی متکی به مطالبات از بیمه‌ها است و در صورتی که این منابع به موقع پرداخت نشوند، موجب بروز مشکلات درخدمات‌رسانی بیمارستان‌ها خواهد شد.

وی افزود: وزارت بهداشت در تلاش است تصدی درصدی از مدیریت خدمات درمانی دولتی را به بخش خصوصی واگذار کند. امیدواریم کلینیک‌های درمانی دولتی شهرستان گچساران نیز به صورت درون بخشی به خود پزشکان و ارائه کنندگان خدمت واگذار شود.

بنابر اعلام وب‌دا، معاون درمان وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: ارائه خدمات این مراکز با تعرفه دولتی یکی از پیش شرط‌های اصلی در واگذاری آنها است.

بر اساس این گزارش، معاون درمان وزیر بهداشت از بخش‌های اورژانس، بستری، جراحی، داخلی، اتاق‌های عمل، داروخانه، زنان و زایمان و سونوگرافی بیمارستان بی بی حکیمه خاتون (س) گچساران بازدید و همچنین در نشست با پزشکان متخصص این شهرستان حضور یافت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید