پس از خنداونه، استودیو غیرمحرمانه هم به کاربری اصلی برگشت

پس گرفتن یک سوله دیگر مدیریت بحران از صداوسیما+ عکس

    کد خبر :176781

سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرتهران، سومین سوله مدیریت بحران این شهر را که برای ضبط برنامه تلویزیونی در اختیار صداوسیما قرار گرفته بود، پس گرفت و این سوله به کاربری اصلی خود برگشت.

به گزارش ایسنا، به دنبال تاکیدات مدیریت شهری مبنی بر بازگشت پایگاه های مدیریت بحران به ماموریت اصلی، سومین پایگاه مدیریت بحران واگذار شده به صدا و سیما که نزدیک به سه سال برنامه تلویزیونی غیرمحرمانه در آن ضبط می شد پس گرفته شد.

این سوله در منطقه سه شهرداری در ضلع جنوب شرقی پارک ملت قرار دارد که ازسوی مدیریت شهری قبلی به برنامه سازان شبکه دو تعلق گرفته بود.

پیش از این نیز شهرداری تهران پایگاه مدیریت بحران منطقه 2 را که در اختیار برنامه تلویزیونی خندوانه شبکه نسیم قرار گرفته بود ، پس گرفته بود و رسما از ادامه فعالیت متفرقه آن جلوگیری شده بود.
همچنین پایگاه مدیریت بحران ناحیه 6 منطقه 16 که از نیمه دوم سال 91 کاربری غیر داشت، پس از گذشت پنج سال با پیگیری های مستمر سازمان مدیریت بحران شهر تهران و شورای شهر به کاربری اصلی خود بازگشت.

پایگاه های مدیریت بحران در نواحی تهران با اهداف متنوع از جمله ذخیره اقلام امداد و نجات، آموزش شهروندان، محل استقرار ستاد مدیریت بحران نواحی و مواردی مشابه در این حوزه احداث شده است که طی سال‌های گذشته تعدادی از آن در اختیار فعالیت‌های متفرقه قرار گرفت که پس از طرح انتقادها و مصوبه شورای شهر تهران باید صرفا در ماموریت‌های تعریف شده فعال شوند

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید