اقتصادی مقاوم است که در آن فساد نیست

  • سیاسی
  • یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ۱۵:۳۸
    کد خبر :176754

وزیر اطلاعات، اقتصادی را مقاوم دانست که در آن فساد نباشد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی در نشست شورای اداری استان خراسان شمالی اظهار کرد: برای حل مشکل تولید و اشتغال باید در جهت امنیت سرمایه داری گام برداریم و از راه کار هایی که به سرمایه گذاری لطمه می زند پرهیز کنیم.
وی بر مقابله با موانع سرمایه گذاری در جامعه تاکید کرد و افزود: سرمایه داران باید احساس حرمت کنند، آنان می توانند فرصت های شغلی زیادی را برای افراد بیکار در جامعه ایجاد کنند.
وزیر اطلاعات در بخش دیگری از سخنانش ، اقتصادی را مقاوم دانست که در آن فساد نباشد.
وی با اشاره به وجود نحله ها و جریان های مختلف سیاسی و مذهبی در جامعه گفت: بر اساس آموزه های قرآن و نظام اسلامی باید عدالت و امنیت را برای همگان برقرار کنیم.
علوی گفت: وزارت اطلاعات وحدت و همدلی جامعه را اساس کار خود قرار داده است و با بکار گیری روش های عالمانه از بروز چالش ها و اختلافات جلوگیری می‌کند.
وزیر اطلاعات گفت: رویکرد وزارت اطلاعات حمایت از سرمایه گذاران و ارتقای سطح امنیت اقتصادی است.
علوی افزود: وجود امنیت از ویژگی جامعه ی مهدویت است.
وی اظهار کرد: شرط تحقق آرمان اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال ، امنیت اقتصادی و سلامت اقتصادی است و باید از سرمایه گذاران برای ایجاد فرصت های شغلی و سرمایه گذاری حمایت کنیم.
به گزارش ایسنا،وی با اشاره به لزوم حمایت از سرمایه گذاران برای ایجاد فرصت های شغلی و رونق کسب و کار گفت: صاحبان سرمایه در صورت وجود امنیت پا به عرصه می گذارند.
وزیر اطلاعات با اشاره به تلاش ها و زحمات مدیرکل سابق اداره کل اطلاعات استان خراسان شمالی در طول 6 سال گذشته از وی تکریم و مدیرکل جدید را معرفی و منصوب کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید