وزیر راه و شهرسازی نماینده مجلس را قانع کرد

    کد خبر :176615

پیگیری وزیر راه و شهرسازی برای حل مشکلات مالکین اراضی اطراف فرودگاه نوشهر موجب شد تا قاسم احمدی لاشکی نماینده نوشهر اعلام کند که از پاسخ های عباس آخوندی قانع شده است و سوال خود را به رای نمایندگان مجلس نگذاشت.

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی برای پاسخ به سوال قاسم احمدی لاشکی نماینده نوشهر در مورد علت رفع نشدن مشکلات مالکین اراضی اطراف فرودگاه نوشهر در مجلس حضور یافت.
احمدی لاشکی نماینده نوشهر با طرح این سوال گفت: با نصب دستگاه های کمک ناوبری و کاهش ارتفاع تقرب، اراضی شهری واقع در مسیر باند تقرب دارای محدودیت ارتفاع ساخت و ساز شده و از این حیث حقوقشان نسبت به دیگر اراضی مجاور فرودگاه تضییع شده و بایستی جبران شود که یکی از راه ها تملک این اراضی توسط فرودگاه است.
وی افزود: پیش از این موضوع از طریق شرکت فرودگاه ها پیگیری و مقرر شد 70 درصد بهای اراضی هنگام تملک و 30 درصد نیز هنگام تنظیم اسناد مالکیت پرداخت شود اما با تغییر مدیریت شرکت فرودگاه ها اجرای این تصمیم متوقف شد.
نماینده نوشهر در مجلس گفت: شب گذشته با خبر شدیم وزیر راه و شهرسازی در این زمینه تصمیم جدی گرفت و نامه ای به آقای مهابادی مدیرعامل شرکت فرودگاه ها برای حل این موضوع نوشت.
احمدی لاشکی اظهار داشت: مدیر عامل شرکت فرودگاه ها امروز در کمیسیون عمران مجلس اعلام کرد که نامه به دست وی رسیده و پاسخ این نامه را به وزیر راه و شهرسازی و مجلس اعلام کرد.
وی یادآور شد: مهابادی در نامه خود اعلام کرد که برای رفع تمامی محدودیت های ایجاد شده و حفظ امنیت اراضی گام های اساسی برداشته می شود.
نماینده مردم نوشهر در مجلس اظهار داشت: نیازی نمی بینم دیگر وزیر راه و شهرسازی در این زمینه صحبت کنند.
نماینده نوشهر در مجلس از آخوندی خواست که به سخنگاه (پشست تریبون مجلس) برود و بگوید که آیا این نامه را تایید می کند؟
وزیر راه و شهرسازی نیز با حضور در سخنگاه اعلام کرد که نامه مورد تایید وی است و پیگری های لازم را سر موقع انجام می دهد.
به گزارش ایرنا،آخوندی گفت:برخی موانع حقوقی در این زمینه وجود داشته که رفع شده است.
در پایان قاسم احمدی لاشکی نماینده نوشهر اعلام کرد که از پاسخ وزیر راه و شهرسازی قانع شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید