ریاست هیأت‌های استانی شغل محسوب نمی‌شود/ انتخابات فدراسیون کشتی قطعاً رأس زمان مقرر برگزار می‌شود

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶ ۱۲:۲۴
    کد خبر :176424

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها گفت: ریاست هیأت‌های استانی شغل محسوب نمی‌شود بنابراین برای برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی مشکلی نیست و قطعاً رأس زمان مقرر برگزار خواهد شد.

محمد شروین اسبقیان در واکنش به ادعای عباس جدیدی مبنی بر دو شغله بودن چندین رئیس هیأت کشتی استانی و درخواست برای تعویق انتخابات فدراسیون کشتی گفت: از نظر ما ریاست هیأت‌های استانی در هیچ فدراسیونی شغل محسوب نمی‌شود چون هیچ حقوقی دریافت نمی‌کنند و فعالیت آنها به صورت افتخاری است.

وی ادامه داد: بیش از ۱۴۰۰ رئیس هیأت در رشته‌های مختلف داریم با این وجود اگر بخواهیم به آنها حقوق پرداخت کنیم، اعتبار آن از کجا باید تأمین شود. تمام آنها براساس مجامع انتخاباتی در شهر و استان خود انتخاب می‌شوند و به صورت افتخاری هم فعالیت می‌کند.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها تصریح کرد: ۲۰ سال در استان‌های مختلف مدیریت ورزشی کرده‌ام و اطمینان می‌دهم که هیچکدام از رؤسای هیأت‌ها حقوقی از دولت نمی‌گیرند بنابراین این سمت شغل محسوب نمی‌شود. با این تفاسیر مشکلی برای برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی نیست و قطعاً رأس زمان مقرر برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس، عباس جدیدی یکی از کاندیداهای حضور در انتخابات فدراسیون کشتی مدعی شده بود که با توجه به دوشغله بودن برخی از رؤسای هیأت‌های کشتی استان‌ها و همچنین بازنشسته بودن برخی دیگر با توجه به منع به کارگیری قانون دوشغله‌ها و بازنشسته‌ها در مناصب دولتی، آنها حق حضور در انتخابات فدراسیون کشتی را ندارند و به همین دلیل خواستار تعویق برگزاری انتخابات این فدراسیون شده بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید