زنگ خطر برای طرفداران نامزد های تبلیغاتی ؛

دومین حادثه مرگبار بنر های انتخاباتی

  • اجتماعی
  • سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۳:۱۵
    کد خبر :17623
نصب داربست انتخاباتی

با وقوع حادثه مرگبار برای یک جوان چالوسی هنگام نصب داربست انتخاباتی،تعداد تلفات بنر های تبلیغاتی انتخابات به دو نفر رسید .

به گزارش بازتاب، شب گذشته یک جوان چالوسی در حال نصب داربست بنر یکی از کاندیداهای انتخابات شورای شهر دچار برق گرفتگی شد که بلافاصله جان باخت.

مهدی پولادی که سابقه قهرمانی در رشته کاراته را در سطح استانی و کشوری داشت با شغل داربست بندی در شهرستان چالوس امرار معاش می کرد که بعد از گرفتن سفارش کار جهت نصب بنر یکی از کاندیداهای پنجمین دوره شورای شهر چالوس دچار سانحه برق گرفتگی شد و جان سپرد.

این جوان ۳۲ ساله دارای دو فرزند دختر و پسر خردسال بوده است.

روز یکشنبه نیز نوجوان ۱۷ ساله‌ای بر اثر برق گرفتگی و سقوط از تیر چراغ برق، شدت جراحات و خون‌ریزی شدید مغزی، جان خود را از دست داد.

به گفته مسئولین :این نوجوان برای نصب عکس تبلیغاتی یکی از نامزدهای انتخابات شورای اسلامی نگین شهر که با او نسبت فامیلی داشت، به بالای تیر برق رفته بود که بر اثر برق گرفتگی سقوط کرد و بر اثر شدت جراحات جان باخت.

سرهنگ علیرضا اصلانی فرمانده انتظامی آزادشهر در باره این حادثه به رسانه ها گفته بود: طرفداران نامزدهای انتخاباتی با رعایت قانون؛ از نصب اقلام تبلیغاتی بر روی تیرهای شبکه برق خودداری کنند.
به عقیده سرهنگ اصلانی این حادثه برای طرفداران نامزدهای انتخاباتی و افرادی که اقدام به نصب اقلام تبلیغاتی می کنند، یک زنگ خطر بوده و باید مورد توجه قرار گیرد.

یکی از شهروندان شهرستان کردکوی هم در حین نصب نوشته تبلیغاتی دچار برق‌گرفتگی شد که بر اساس اطلاعات رسیده در حال حاضر حال وی خوب بوده و در بیمارستان پنج آذر گرگان بستری است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید