سخنگوی ثبت احوال خبر داد

راه‌اندازی ۸۰۰ ایستگاه سیار ثبت‌نام کارت ملی هوشمند تا ماه آینده

    کد خبر :176124

سخنگوی سازمان ثبت احوال با اشاره به آخرین وضعیت ایستگاه‌های سیار ثبت نام کارت ملی هوشمند در کشور، گفت: قصد داریم این ایستگاه‌ها تا یک ماه آینده در کل کشور راه اندازی کنیم.

سیف الله ابوترابی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه ایستگاه‌های سیار به منظور ثبت نام و ارائه کارت ملی هوشمند برای مناطق روستایی،صعب العبور، سالخوردگان و کسانی که دارای معلولیت حرکتی هستند در نظر گرفته شده است، گفت: قصد داریم ۸۰۰ ایستگاه سیار کارت ملی هوشمند را تا یک ماه آینده در کل کشور راه‌اندازی کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۴۶ ایستگاه سیار در کل کشور راه اندازی شده است.یعنی در هر استان حدود یک ایستگاه سیار به صورت آزمایشی راه اندازی شده است و برخی استان های دیگر نیز در حال تهیه سخت افزارهای مورد نیاز هستند.

سخنگوی سازمان ثبت احوال در پایان با بیان اینکه ایستگاه های سیار ثبت نام برای نهادها و موسسات نیز در نظر گرفته شده است، گفت: در حال حاضر در صداسیما ، قوه قضاییه و…ایستگاه های سیار راه اندازی شده و مشغول فعالیت هستند. همچنین به دلیل اینکه برای تکمیل ثبت نام نیاز به اثر انگشت است،کارمندان فقط برای خودشان به صورت شخصی می‌توانند ثبت نام کنند و ثبت نام برای خانواده هایشان بدون حضور آنان امکان پذیر نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید