معاون وزیر بهداشت مطرح کرد

عقب‌ماندگی تخت‌های بیمارستانی در برخی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد

    کد خبر :176072

معاون درمان وزیر بهداشت ضمن اشاره به عقب ماندگی تخت‌های بیمارستانی در برخی شهرهای کهگیولویه و بویراحمد، از اقدامات در دست انجام جهت جبران آن خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر قاسم جان بابایی در حاشیه بازدید از بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج و بیمارستان در حال ساخت ۲۸۴ تختخوابی شهید جلیل یاسوج افزود: در برخی بیمارستان‌های گچساران با هدف نهایت استفاده از تخت‌های موجود، باید بازآرایی آنها انجام شود.

وی بیان کرد: در شهرهای دهدشت و یاسوج در زمینه تخت‌های بیمارستانی عقب ماندگی وجود دارد.

معاون درمان وزیر بهداشت تصریح کرد: به طور حتم با بهره‌برداری از پروژه‌های موجود در این دو شهر، شاهد ارتقای خدمات بهداشتی به مردم خواهیم بود.

جان بابایی عنوان کرد: توسعه خدمات مرکز قلب و عروق یاسوج، از جمله باز کردن قلب، یک اولویت است.

وی گفت: باید تدابیر لازم برای فراهم شدن زیرساخت‌های اولیه درمان سرطان در کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شود تا بیماران به استان‌های دیگر اعزام نشوند.

معاون درمان وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: برای راه‌اندازی بیمارستان بزرگ یاسوج و بهره‌برداری از زایشگاه بیمارستان امام سجاد(ع) این شهر از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

جان بابایی بیان کرد: به طور حتم در صورت تحویل سریع بیمارستان ۲۸۴ تختخوابی شهید جلیل یاسوج توسط دستگاه مجری آن وزارت راه و شهرسازی، تا پایان سال شاهد افتتاح و بهره‌برداری آن خواهیم بود.

به گزارش ایسنا، معاون درمان وزیر بهداشت به همراه نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد و برخی مدیران استانی و شهرستانی از بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج و بیمارستان در حال ساخت ۲۸۴ تختخوابی شهید جلیل یاسوج بازدید کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید