احیای قرارداد کشتی‌سازی با شرکت هیوندای

    کد خبر :176015

مدیر‌عامل کشتیرانی گفت: قرارداد کشتی‌سازی بعد از ۹ سال با شرکت هیوندای احیا شد که این امر زمینه‌ساز توسعه این صنعت شده است.

محمد سعیدی مدیر‌عامل کشتیرانی، بابیان اینکه بعد از تحریم‌ها، شرایط صادرات را برای صادر کنندگان تسهیل کرده‌ایم اظهار کرد: در گذشته بسیاری از صادرکنندگان به بازارهای مختلف دسترسی نداشتند و دسترسی آن‌ها از طریق واسطه بود.

وی افزود: هم‌اکنون شرایط را به گونه‌ای فراهم کرده‌ایم که صادرکنندگان به طور مستقیم و بدون واسطه با بازارهای هدف ارتباط ارتباط برقرار کنند و این امر می‌تواند زمینه‌ساز حذف واسطه‌گران از بازارها شود.

مدیر‌عامل کشتیرانی تصریح کرد: بسیاری از صادر کنندگان هزینه‌های اضافی به واسطه گران پرداخت می‌کردند که امروزه این هزینه‌ها حذف‌شده است.

وی به قرارداد منعقد شده سازمان کشتیرانی با شرکت هیوندای کره در سال ۲۰۰۸ و راکد ماندن آن اشاره کرد و افزود: خوشبختانه بعد از مدت‌ها این قرارداد کشتی‌سازی، احیا و ایران توانست با شرکت هیوندای وارد مذاکرات جدیدتری شود.

سعیدی با بیان اینکه برای توسعه آینده این بخش از شرکت‌های داخلی و شرکت‌های خارجی استفاده خواهیم کرد یادآورشد: فایناس این پروژه‌ها بسیار مهم است و منتظریم شرکت‌های داخلی پیشنهاد و فایناس‌های مهمی را برای کشتیرانی ارائه دهند تا بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم.

مدیر عامل کشتیرانی در پایان گفت: خوشبختانه تحریم‌های جدید بر روی کشتیرانی اثری نگذاشته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید