صدا پیشگی خواننده زن مطرح آمریکایی در یک انیمیشن/عکس

    کد خبر :175996

انیمیشن محبوب و پرفروش “هتل ترانسیلوانیا” به کارگردانی “گندی تارتاکوفسکی”اکران جهانی خود را از 13 جولای 2018 در سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

به گزارش افکارنیوز، انیمیشن محبوب و پرفروش “هتل ترانسیلوانیا” به کارگردانی “گندی تارتاکوفسکی”اکران جهانی خود را از 13 جولای 2018 در سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

این انیمیشن در نسخه جدید خود به صورت سه بعدی ساخته شده و توسط سونی پیکچرز تهیه و کلمبیا پیکچرز توزیع‌کننده آن خواهد بود.

آدام سندلر در نقش دراکولا، اندی سمبرگ، سلنا گومز، استیو بوسکمی، مولی شانون، مل بروکس و دیوید اسپید از جمله بازیگرانی هستند که در این اثر صداپیشگی را بر عهده دارند.

داستان کلی مجموعه های هتل ترانسیلوانیا دربارهٔ کنت دراکولا است که صاحب هتل ترانسیلوانیاست؛ هتل پنج‌ستاره‌ای که همواره میزبان تمام هیولاهای دنیاست.

وی به مناسبت تولد ۱۱۸ سالگی دخترش به نام مِیوِس (با صداپیشگی سلنا گومز) می‌خواهد مهمانی بگیرد. در این اثنا تصادفاً یک انسان معمولی که هیولا نیست به نام جاناتان لاکر (با صداپیشگی سمبرگ) وارد ماجرایی عشقی با مِیوِس می‌شود. دراکولا مؤظف است که از دخترش محافظت کند و اجازه ندهد که در عشق پسر غرق شود.

در نسخه سوم این انیمیشن خانواده دراکولا به همراه میوس عازم سفری با کشتی می شوند و در این راه با خانواده این پسر آشنا می شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید