معرفی برترین‌‎های رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی کشور بانوان

  • آرشیو
  • شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ۱۵:۰۲
    کد خبر :175621

رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی کشور بزرگسالان بانوان با کسب عنوان نخست نمایندگان تهران، اصفهان و یزد در بخش فلوره اپه و سابر تیمی به پایان رسید.

به گزارش بازتاب و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، مسابقات شمشیربازی قهرمانی کشور بزرگسالان بانوان با برگزاری رقابت‌های تیمی و انفرادی هر سه اسلحه پیگیری شد.

در بخش انفرادی رقابت‌های اسلحه فلوره ۴۶ شرکت کننده از ۱۳ استان شرکت کردند و در پایان مطهره حسینی از تهران مقام اول، سروناز مرتضوی از تهران مقام دوم و همچنین نگین کافی از یزد و مریم وهابی از تهران مقام سوم مشترک را کسب کردند.

در اسلحه اپه ۵۲ شرکت کننده از ۱۵ استان حضور داشتند که در پایان اعظم بختی از تهران عنوان نخست، سکینه نوری از آذربایجان غربی مقام دوم و همچنین فریما باباپور از آذربایجان غربی و مهسا پور رحمتی از آذربایجان شرقی مقام سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

اسلحه سابر نیز با حضور ۳۴ شرکت کننده از ۹ استان برگزار شد که در پایان این رقابت فایزه رفیعی از گیلان قهرمان شد. نجمه سازنچیان از یزد به نایب قهرمانی رسید و همچنین کیاناباقرزاده از تهران و پریماه راحتلو از استان البرز مقام سوم مشترک را ار آن خود کردند.

اما بخش فلوره تیمی با حضور ۱۱ استان برگزار شد و درپایان ۱۰ مسابقه تهران به مقام نخست رسید. توابع نایب قهرمان این دوره از رقابت‌ها شد. استان‌های اصفهان و آذربایجان غربی نیز به مقام سوم مشترک دست افتند.

در سابر تیمی ۸ استان حضور داشتند و در پایان ۷ بازی استان یزد به مقام نخست دست یافت. استان گیلان نایب قهرمان شد. استان‌های تهران و البرز نیز به مقام سوم مشترک رسیدند.

در اسلحه اپه نیز ۱۲ استان شرکت کننده مسابقات بودندکه در پایان ۱۱ رقابت استان اصفهان قهرمانی را از آن خود کرد. آذربایجان غربی به مقام دوم دست یافت. استان‌های تهران و همدان نیز مقام سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید