اعلام تعرفه‌های جدید اینترنت پرسرعت مخابرات

    کد خبر :175128

شرکت مخابرات ایران با انتشار جدولی تعرفه‌های جدید اینترنت پرسرعت این شرکت را بعد از تصویب مدل اینترنت غیرحجمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد.

به گزارش بازتاب به نقل از ایسنا، شرکت مخابرات ایران با انتشار جدولی تعرفه های جدید اینترنت پرسرعت این شرکت را بعد از تصویب مدل اینترنت غیرحجمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد. بر این اساس قیمت انواع بسته‌های اینترنتی این شرکت در انواع مختلف، مبتنی بر سرعت ارائه شده و همچنین سقف مصرف منصفانه هر بسته مشخص شده به صورت زیر است:


گفتنی است FUP همان مصرف منصفانه است که بسیاری از سرویس دهندگان اینترنت در دنیا از قانون «Fair Usage Policy» یا همان «مصرف منصفانه» استفاده می‌کنند تا مطمئن شوند کاربران در استفاده از ترافیک و پهنای باند عدالت را برقرار می‌کنند، چرا که در صورت استفاده بیش از حد تعدادی کاربر از پهنای باند، ممکن است کیفیت سرویس دیگر کاربران با افت شدیدی روبرو شود.

حداکثر میزان مجاز استفاده از ترافیک با سرعت سرویس خریداری شده که توسط اپراتورها تعیین می شود و در صورت عبور میزان مصرف مشتری از این سقف سرعت سرویس به حد پایه(۱۲۸K) تنزل خواهد یافت. امری که البته از زمان اعلام آن با واکنشهای کاربران در سایتها شبکه‌های مجازی رو به رو شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید