واکنش پلیس به فیلم خبرساز ضرب و شتم یک دستفروش توسط ماموران

    کد خبر :175067

سخنگوی ناجا در واکنش به انتشار فیلم خبرساز ضرب و شتم یک دستفروش توسط ماموران شهرداری و پلیس، از برخورد انتظامی با مامور خاطی خبر داد.

به گزارش افکارنیوز، سردار سعید منتظرالمهدی سخنگو و معاون اجتماعی نیروی انتظامی در واکنش به انتشار فیلمی از برخورد نامناسب یک مامور پلیس و یکی از ماموران شهرداری با یک نفر دستفروش که در روز‌های اخیر در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شده است، اظهار داشت: بارها براساس تدابیر فرمانده ناجا تاکید کرده‌ایم که کارکنان پلیس باید رفتارشان را در حین انجام ماموریت‌های انتظام‌بخشی جامعه در چارچوب دکترین و آموزه پلیس مهربان و مقتدر انجام دهند.

سخنگوی ناجا تصریح کرد: براین اساس هیچ نوع تخطی و قصوری در این خصوص پذیرفته نیست و طبیعتاً افرادی که در رفتار و برخورد خود از جاده اعتدال و انصاف خارج شوند مورد تذکر و برخورد انضباطی واقع می‌شوند.

وی تاکید کرد: بدیهی است سازمان‌هایی که برای انجام ماموریت خود از نیروی پلیس کمک می‌گیرند نیز نباید به گونه‌ای عمل کنند که آنها را در موقعیت‌های چالش‌ برانگیز قرار دهند.

منتظرالمهدی خاطر نشان کرد: همه ما به عنوان شهروندان جامعه و همچنین دستفروشان عزیز باید مسئولیت اجتماعی خود را بپذیریم و قوانین شهری را برای برخورداری از حقوق سایر شهروندان رعایت کنیم و قطعاً سازوکارهای لازم برای ساماندهی دستفروشان از سوی شهرداری فراهم می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید