تجهیز اتوبوس‌ها به اینترنت و کتابخانه دیجیتال

    کد خبر :175058

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی با تاکید بر اینکه موضوع تجهیز اتوبوس‌ها به کتابخانه دیجیتال هم در دستور کار است، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم سیستم صوتی و تصویری در اتوبوس‌ها به شهروندان ارائه دهیم.

به گزارش افکارنیوز، پیمان سنندجی مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران با حضور در جمع خبرنگاران و با اشاره به طرح هوشمندسازی اتوبوس‌های درون شهری تهرانگفت: در این خصوص کارهای زیادی انجام شده و ما با شتاب بیشتر موضوعات مربوط به استفاده مردم از سیستم‌های اینترنتی را دنبال می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی با تاکید بر اینکه موضوع تجهیز اتوبوس‌ها به کتابخانه دیجیتال هم در دستور کار است، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم سیستم صوتی و تصویری در اتوبوس‌ها به شهروندان ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سه اتوبوس به صورت پایلوت از این امکانات برخوردار هستند، اظهار کرد: امیدواریم نتیجه عملکرد این سه اتوبوس مشخص شود و در تکمیل فرآیند هوشمندسازی اتوبوس‌های دیگر هم از این امکانات بهره خواهیم برد.

سنندجی در ادامه به مسئله تبلیغات بدنه بیرونی اتوبوس‌ها پرداخت و گفت: این موضوع در اختیار سازمان زیباسازی است.

وی با بیان اینکه بر اساس یک مصوبه همه تبلیغات از طریق سازمان زیباسازی انجام می‌شود، تصریح کرد: اخیرا در یکی از اتوبوس‌ها با کمیسیون عمران جلسه برگزار کرده ایم و در خصوص قابل رویت بودن بیرون اتوبوس با وجود تبلیغات بدنه آنها به گفتگو نشستیم و در نهایت نظر به اینکه بیرون اتوبوس قابل رویت است این مسئله حل شد.

وی در خصوص ورود اتوبوس‌های جدید به ناوگان اتوبوسرانی گفت: با خودروسازان مذاکره کرده‌ایم و قرار است اتوبوس‌های جدید را وارد ناوگان کنیم.

سنندجی با بیان اینکه 6200 دستگاه اتوبوس بی‌آرتی در تهران اقدام به جا به جایی مسافر می‌کنند، اظهار کرد: به غیر از این اتوبوس‌ها سایر آنها فرسوده هستند.

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی با اشاره به طرح نوسازی اتوبوس‌ها که از مهر ماه آغاز شده است، گفت: اتوبوس های جدید را به مناطق 16 و17 وارد کردیم و بیشتر اتوبوس‌های این مناطق را نوسازی کردیم.

وی با تاکید بر اینکه برای توسعه اتوبوسرانی 3 هزار اتوبوس کم داریم،بیان کرد: برنامه ما این است که اولا شلوغی داخل اتوبوس‌ها را کاهش دهیم و دوم اینکه اتوبوس‌هایی در اختیار مردم قرار دهیم که متناسب شان مردم باشد.

وی با ابراز گلایه از وضعیت ترافیکی خیابان ولیعصر حدفاصل ونک تا نیایش گفت: به دلیل ورود خودروهای سواری به داخل خط ویژه اتوبوس ترافیک ایجاد می‌شود و اتوبوس‌های ما در ترافیک گرفتار می‌شوند از این رو یکی از اولویت‌های ما حل این مسئله است.

سنندجی با اشاره به اتوبوس‌هایی که در طول مسیر متوقف هستند، گفت: این اتوبوس‌ها برای مواقع ضروری حضور دارند که اگر اتوبوسی به دلیل نقص فنی متوقف شد ما فورا اتوبوس خالی را به محل مورد نیاز اعزام کنیم تا نسبت به جا به جایی مسافران اقدام کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید