طبقات باقی‌مانده پلاسکو قابل استفاده نیست

    کد خبر :174945

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی درباره بازگشایی ساختمان پلاسکوی شمالی گفت: بنیاد مستضعفان چندین بار اعلام کرده که ساختمان ۵ طبقه شمالی پلاسکو فاقد ایمنی تأسیسات، استانداردهای لازم و پارکینگ است.

حسن بیک محمدلو با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر بازگشایی بخش باقیمانده ساختمان پلاسکو گفت: تاکنون توسط بنیاد مستضعفان چندین بار اعلام شده که ساختمان ۵ طبقه شمالی پلاسکو فاقد ایمنی تأسیسات، استانداردهای لازم و پارکینگ است و مطابق ضوابط پنج دهه گذشته ساخته شده و از نظر این بنیاد به عنوان مالک، قابلیت استفاده و ایمن‌سازی ندارد و با توجه به این شرایط و عدم امکان دسترسی به خیابان جمهوری بایستی تخریب شود.
وی تاکید کرد: تاکنون گزارشی مبنی بر ایمن بودن و امکان استفاده از ساختمان ۵ طبقه ضلع شمالی پلاسکو توسط شرکت رامان یا بنیاد یا مشاور اعلام نشده و نتیجه بررسی‌ها تأکید بر ضرورت تخریب آن ساختمان است.
بیک محمدلو خاطرنشان کرد: درخواست بنیاد مستضعفان از شهرداری تهران با در نظر داشتن تعهدات و ضوابط جاری، تخریب ساختمان ۵ طبقه ضلع شمالی و صدور پروانه ساخت جدید پلاسکو براساس استانداردهای روز و تأمین پارکینگ کافی به صورت یکپارچه و با معماری مناسب در زمین شمالی و جنوبی پلاسکو و زمین موسوم به پارکینگ اکبر که جنب آنها واقع شده در دست پیگیری است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید