گزارش ده‌ها هزار کودک‌آزاری در موسسات مختلف استرالیا

    کد خبر :174941

یک کمیسیون سلطنتی در استرالیا پس از پنج سال تحقیق درباره آزار جنسی کودکان در این کشور، نتیجه بررسی‌های خود را به همراه ۴۰۰ توصیه برای بهتر کردن وضع کودکان در این کشور منتشر کرده است.

به گزارش ایسنا، گزارش نهایی این کمیسیون که امروز (جمعه) منتشر شد از آزار جنسی و تعرض به ده‌ها هزار کودک در موسسه های مختلف این کشور خبر داده است.

تحقیق صورت گرفته بیانگر موارد تکان‌دهنده‌ای از آزار جنسی کودکان در مراکز و موسساتی مانند کلیساها، مدارس و باشگاه های ورزشی است.

این کمیسیون تاکنون ۲۵۰۰ مورد از آزار جنسی کودکان را به مراجع ذیصلاح ارجاع داده است.

کمیسیون تحقیق در گزارش خود نوشته است: ده ها هزار کودک در بسیاری از موسسات استرالیا مورد آزار جنسی قرار گرفته اند و هیچگاه آمار واقعی قربانیان را نخواهیم دانست.

به گفته مالکوم ترنبول – نخست وزیر استرالیا، نتیجه تحقیقات کمیسیون سلطنتی نشان دهنده “یک فاجعه ملی است.”

کمیسیون تحقیق سلطنتی در توصیه‌های خود خواهان به کارگرفته شدن یک راهبرد ملی برای مبارزه با کودک آزاری شده است. این کمیسیون همچنین خواستار آموزش کودکان در مدارس و مهدکودک‌ها شده است. کمیسیون تحقیق همچنین از معلم‌ها و روانشناسان خواسته که موارد کودک آزاری را گزارش دهند.

به گزارش بی‌بی‌سی، پارلمان استرالیا قرار است با بهره گیری از نتیجه تحقیقات کمیسیون سلطنتی، قوانین لازم را برای مقابله با آزار جنسی کودکان در این کشور تهیه کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید