«رونالدو» و رکوردشکنی جدید/ تاریخ‎نویسی دوباره آقای رکوردها

  • آرشیو
  • جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ ۱۵:۱۱
    کد خبر :174773

کریس رونالدو با زدن گل در بازی با الجزیره امارات دوباره رکوردشکنی کرد و توانست رکوردی دیگر با لباس رئال مادرید به نام خودش ثبت کند.

به گزارش مهر، زدن گل اول و نقش داشتن در گل دوم و برتری تیم فوتبال رئال مادرید در دیدار مقابل الجزیره امارات باعث شد کریستیانو رونالدو رکوردی جدید به نام خودش ثبت کند.

گل تساوی مقابل الجزیره باعث شد او بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال در جام جهانی باشگاه‌ها شود. او ۶ گله شد و بالاتر از مسی و سوارس با ۵ گل قرار گرفت.

برای هر بازیکن دیگری این لحظه‎ای باشکوه و به یاد ماندنی است، اما برای رونالدو دیگر شکستن رکوردها عادی شده است. اگر قرار بود او نامش را تغییر دهد بدون شک باید نام رکوردشکن را انتخاب می‏کرد.

به گزارش مارکا رونالدو بهترین گلزن رئال مادرید(۴۲۰گل)، پرتغال (۷۹گل)، لیگ قهرمانان اروپا (۱۱۳ گل)، رقابت‎های قهرمانی اروپا (۱۱۳گل)، جام جهانی باشگاه‌ها (۶گل) و یک فصل لیگ قهرمانان (۱۷گل) است. این فصل هم تبدیل به اولین بازیکن شد که در هر ۶ بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان گل زده است. همچنین او با ۶۲۴ گل زده بالاتر از اوزبیو که ۶۲۱ گل زده بهترین گلزن پرتغالی دنیا است.

واقعا نوشتن همه رکوردهای او در یک برگ کاغذ کار سختی است. گل او در بازی روز چهارشنبه باعث شد رئال کاری آسان‏تر در دیداری بسیار دشوار داشته باشد. همچنین کمک زیادی کرد تا رئال در مسیر رسیدن به قهرمانی‎ای دیگر قدم بردارد. برای سومین بازی پشت سر هم رونالدو گل زد و رکوردی شکست.

او که اخیرا مورد انتقادات زیادی قرار گرفته حالا دوباره شروع کرده به نوشتن تاریخ فوتبال.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید