بانوان طلایی شدند، مردان نایب قهرمان

  • ورزشی
  • جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ ۱۰:۰۱
    کد خبر :174403

تیم های ملی بانوان و مردان کشورمان روز جمعه در بخش دبل و در رده دیویژن A مسابقات جهانی بانکوک به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شدند.
به گزارش بازتاب و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشی، در فینال مسابقات جهانی ساواته جمشید گیوه چی” تنها نماینده کشورمان امروز به همراه مربیان خود راهی تولوز شد تا برای مصاف با رقیب فرانسوی آماده شود.

وی تیرماه گذشته در مسابقات جهانی ساواته که در شهر “واراژدین” کرواسی برگزار شد توانست با شایستگی به فینال وزن 85- کیلوگرم راه یابد و طبق قانون فدراسیون جهانی ساواته دیدار نهایی خود را برای کسب مدال طلا روز شنبه 25 آذر ماه جاری برگزار خواهد کرد.
“گیوه چی” در مسابقه فینال حریف قدرتمندی از فرانسه به نام رومن فالاندری را پیش رو دارد که عنوان نایب قهرمانی جهانی،مدال برنز جهانی و قهرمانی اروپا را در کارنامه دارد. این مسابقه فردا-شنبه در شهر “تولوز” فرانسه برگزار خواهد شد.
نماینده ساواته کشورمان برای کسب آمادگی برای حضور در این پیکار مهم تمرینات فشرده خود را زیر نظر “حامد متین فر” دبیر انجمن ساواته و مربی و “سید مهدی حسینی” به عنوان کمک مربی در آکادمی ملی المپیک پیگیری کرد تا با آمادگی کامل در فینال وزن 85- کیلوگرم به مصاف این حریف قدرتمند خود برود .
گیوه چی از قهرمانان صاحب نام ورزشهای رزمی در رشته رینگی است که در رقابتهای جهانی کرواسی موفق شد با مبارزات مثالزدنی ، بلیت حضور در فینال وزن منهای 85 کیلوگرم رقابتهای جهانی ساواته را کسب کند .
وی امروز بهمراه حامد متین فر مربی و سید مهدی حسینی کمک مربی به فرانسه عزیمت کرد.

همچنین در خبر دیگری که روی این سایت قرار گرفته آمده که تیم ملی بانوان سپک‌تاکرا در فینال دبل برابر تایوان با اقتدار ظاهر شد و توانست حریف خود را با نتیجه دو برابر تسلیم کند و برای نخستین بار بر سکوی قهرمانی دنیا بایستد.

اما تیم ملی مردان در فینال بخش دبل مقابل هند قرار گرفت و با نتیجه دو بر صفر مغلوب این رقیب سختکوش شد. تاکنون تیمهای ملی مردان و بانوان کشورمان صاحب یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز در رقابتهای جهانی تایلند شده اند.
شایان ذکر است پیکارهای بخش “تیم ایونت” از بعدازظهر جمعه شروع شود که طی آن تیم ملی مردان ایران با سنگاپور و تایلند مبارزه خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید