مردم از کدام عرضه کنندگان خودرو راضی ترند؟

    کد خبر :173689

وزارت صنعت، معدن و تجارت گزارش وضعیت رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش خودروهای سواری در بازه زمانی تابستان امسال را منتشر کرد.

براساس این گزارش در میان شرکت‌های خودروساز و واردکننده خودرو با سهم بازار بیش از یک درصد، شرکت جهان‌نوین‌آریا با کسب ۷۱۸ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز بیشترین رضایتمندی مشتریان از فرآیند فروش خودروهای سواری در تابستان امسال را کسب کرده است.

پس از آن آرین‌موتورپویا با ۷۱۶ امتیاز در رتبه دوم و خودروسازی مدیران با ۷۰۷ امتیاز در رتبه سوم رضایتمندی مشتریان قرار گرفته است.

تولید‌کننده محصولات BYD نیز با ۷۰۳ امتیاز در رتبه چهارم، ایرتویا با ۶۹۴ امتیاز در رتبه پنجم، پرشیا خودرو با ۶۸۶ امتیاز در رده ششم، ایران‌خودرو با ۶۷۵ امتیاز در رتبه هفتم، بهمن‌موتور با ۶۷۰ امتیاز در رتبه هشتم، سایپا با ۶۵۹ امتیاز در رتبه نهم، کرمان‌موتور با ۶۴۴ امتیاز در رتبه دهم، پارس‌خودرو با ۶۴۱ امتیاز در رتبه یازدهم و نگین‌خودرو با ۵۹۰ امتیاز در رتبه دوازدهم و آخر رضایتمندی مشتریان از فرآیند فروش خودروهای سواری در تابستان امسال قرار گرفته‌اند.

اما در میان شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو با سهم بازار کمتر از یک درصد، آرین‌موتورتابان با ۷۳۶ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز در رتبه نخست قرار گرفته است. اطلس‌خودرو با ۶۸۸ امتیاز در رتبه دوم است.طبق اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در این تحقیق از ۸۸ هزار و ۲۶۲ نفر از خریداران خودروهای داخلی و وارداتی صفرکیلومتر در تابستان امسال مصاحبه و نظرسنجی شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید