پیش بینی راهکارهای مناسب برای هرگونه اقدام آمریکا در قبال برجام

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ۱۷:۴۵
    کد خبر :173542

رئیس مجلس شورای اسلامی از بحث و بررسی در هیئت نظارت بر برجام در زمینه پیش بینی راهکارهای مقابله ای با هرگونه اقدام از سوی آمریکا پیرامون برجام خبر داد.

در بدو ورود به فرودگاه سردار جنگل در جمع خبرنگاران سفر به گیلان را فرصتی مناسب برای عرض ارادت به مردم این استان اعلام کرد.

وی با اشاره به بررسی لایحه بودجه در مجلس شورای اسلامی، افزود: نمایندگان استان تمایل داشتند که به همین منظور و برای برخورداری بهتر از منابع بودجه از نزدیک با مسائل بخش ها و حوزه های مختلف عمرانی استان گیلان آشنا و از نزدیک بررسی شود تا در صورت نیاز بتوانیم این امور را ساماندهی کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین به موضوع برجام و تصمیم گیری کنگره آمریکا در این باره نیز اشاره کرد و گفت: در هیئت نظارت بر برجام تمام مسائل بررسی و پیشنهاداتی برای مقابله با هرگونه اقدام احتمالی آمریکا داده شده که بر روی آن بحث و گفتگو صورت گرفته است.

لاریجانی خاطرنشان کرد: منتظر این هستیم تا ببینیم که آمریکا کدام مسیر را انتخاب می کند.

وی در ادامه تصریح کرد: معتقد هستیم که اگر جامعه جهانی به این برجام پایبند باشند این پایبندی هم برای امنیت جهانی و هم برای منطقه مفید خواهد بود.

به گفته لاریجانی انتخاب هر مسیر از سوی آمریکا با اقدامات مقابله ای جمهوری اسلامی ایران مواجه می شود و مردم نگران نباشند.

گفتنی است علی لاریجانی به دعوت مجمع نمایندگان استان گیلان برای سفر یک روزه به این استان آمده است.

شرکت در نشست شورای اداری گیلان، دیدار با نماینده ولی فقیه و همچنین سخنرانی در همایش بزرگداشت میرزاکوچک خان جنگلی و گفتگوی زنده تلویزیونی از جمله برنامه های سفر لاریجانی به این استان است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید