شکری: در انتخابات به دنبال فردی اصلح هستیم/ هیچ رئیسی مادام‌العمر سرکار نبوده است

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ۱۱:۵۶
    کد خبر :173018

رئیس هیات کبدی استان اردبیل گفت: نیاز به تغییرات در فدراسیون احساس می‌شد تا تفکر جدیدی بیاید و بتواند سازمان را به اهداف مدنظرش برساند.
ناصر شکری درمورد برگزاری انتخابات فدراسیون کبدی که قرار است 25 آذرماه برگزار شود اظهار داشت: انشالله ما به عنوان یکی از اعضای حاضر در مجمع انتخاباتی فدراسیون کبدی به دنبال انتخاب فردی اصلح هستیم که بتواند برنامه‌های فدراسیون را در راستای سیاست‌های وزارت ورزش پیش ببرد و نواقصی که در فدراسیون وجود داشت را هم برطرف کند.

وی ادامه داد: مقصودلو به عنوان یکی از زحمت‌کشان این رشته سال‌ها تلاش کرد، اما فکر می‌کنم نیاز به تغییرات در فدراسیون احساس می‌شد تا تفکر جدیدی بیاید و بتواند سازمان را به اهداف مدنظرش برساند. تمام افرادی که برای انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند از اهالی این رشته و شایسته هستند، اما با انتخاب گزینه تحصیل‌کرده و با تجربه به این رشته کمک خواهیم کرد.

رئیس هیات کبدی استان اردبیل با بیان اینکه فکر می‌کنم اکثر اعضای مجمع انتخاب خود را از حالا انجام داده‌اند، گفت: مقصودلو زحمات بسیار زیادی کشید و من برای او به عنوان پدر کبدی احترام زیادی قائل هستم. قطعاً نام او تا همیشه در کبدی ماندگار خواهد بود، اما حتی برای ریاست جمهوری هم مدت تعیین می‌کنند و هیچ رئیسی مادام‌العمر سرکار نبوده است.

به گزارش فارس ، شکری افزود: به هرحال فدراسیون مخصوصاً در مدت اخیر نواقص زیادی داشت که به راحتی قابل حل بود، اما کوتاهی آقایان موجب می‌شد تا مشکلات حل نشود. فکر می‌کنم دلیل این کار هم تک محوری اداره شدن فدراسیون بود. به هر حال گزینه‌ای باید انتخاب شود که بتواند از تجربیات گذشته خود در فدراسیون به خوبی استفاده کند تا کبدی به اهدافش برسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید