زنگنه: ای مردم! در انتخابات شرکت کنید؛ نگذارید کل ایران مشهد شود

    کد خبر :17253
ایرنا نوشت: بیژن نامدار زنگنه با بیان این که در دولت تدبیر و امید ١١ فاز نفتی وارد مدار شد، گفت: روحانی کارستانی انجام داده است.
بیژن نامدار زنگنه امروز -دوشنبه- در همایش بزرگ اصولگرایان معتدل در سالن حجاب با بیان این که چند سال است در سپهر سیاسی ایران اتفاق خوبی افتاده است، گفت: در این سال ها گروه سومی تشکیل شده که اعتدال و میانه را سر لوحه کار خود قرار داده و با همراهی چهره های معتدل اصولگرا و اصلاح طلب تشکیل شده که این مولود مبارک با انتخابات شروع نشده و نه پایان می یابد.
وزیر نفت افزود: اعتدال و عقلانیت و توجه به منافع ملی در سیاست خارجی و فکر عزت ملت ایران بودن از مؤلفه های این جریان است. این جریان از تنفر و تفرقه افکنی به دور است.
زنگنه تاکید کرد: این که امروز نامزدی که عمر سیاسی وی به یک و نیم ماه نمی رسد از دولت روحانی انتقاد می کند و می گوید دولت روحانی نمی تواند؛ این نامزد باید بداند من که سال ها در دولت های مختلف وزیر بودم می دانم روحانی چه کرده است. روحانی حق است.
وی با اشاره به دوران وزارت خود در دولت اصلاحات تصریح کرد: آن زمان و همچنین در دولت احمدی نژاد 5 فاز نفتی وارد مدار شد. در این دولت ١١ فاز نفتی وارد مدار شد.
زنگنه ادامه داد: تولید غرب کارون از روزانه 70 هزار بشکه به 280 بشکه رسیده است، 9 میلیون تن ظرفیت پتروشیمی افزایش یافته است.
وی گفت: روحانی کارستانی انجام داده است، دولت روحانی حق است. اگر نمی دانید کار چیست، صحبت نکنید.
وزیر نفت ادامه داد: از قدیم گفته اند: آدم رو باید از دوستانش شناخت؛ امروز این آدم ها از نام بردن معجزه هزاره سوم پرهیز می کنند، اما در ستادهای این افراد حضور دارند.
زنگنه از مردم خواست در انتخابات شرکت کنند و گفت: در انتخابات شرکت کنید و سرنوشت را تعیین کنید. نگذارید کل ایران مشهد شود، بلکه مشهد و یا خراسان به آغوش ایران بازگردد.
0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید