دعوت کاپیتان شهبازی از آحاد جامعه برای شرکت در انتخابات

  • اقتصادی
  • سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۰:۰۸
    کد خبر :17250

کاپیتان هوشنگ شهبازی که در به زمین نشاندن هواپیمای آسیب دیده  پرواز مسکو- تهران در مهرماه ۱۳۹۰ از سوی مجامع بین المللی تشویق شد، از مردم خواست در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حضوری گسترده داشته باشند.وی در حاشیه گردهمایی اقتصاددانان که دوشنبه شب برگزار شد، به خبرنگار ایرنا، افزود: منافع ملی کشور ایجاب می کند روندی که از چهار سال پیش در کشور آغاز شده است، ادامه یابد.
وی گفت: تصمیم من برای شرکت در انتخابات ربطی به گرایش سیاسی یا جناحی خاصی ندارد، بلکه با منطقی که همواره تلاش کرده ام در زندگی از آن تبعیت کنم تصمیم به رای دادن در انتخابات ریاست جمهوری گرفته ام.
شهبازی اضافه کرد: کسانی که رای نمی دهند به مخالفان خدمت می کنند و کسی که رای نمی دهد در واقع از دیگران خواسته است به جای او انتخاب کنند.
شهبازی خلبان شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) است که مهرماه ۱۳۹۰ در پرواز شماره ۷۴۳ مسکو- تهران هواپیمای بوئینگ۷۲۷ را بدون چرخ دماغه، در فرودگاه مهرآباد به سلامت بر زمین نشاند و از سوی مجامع بین المللی تشویق شد.
به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره مجلس دهمبوئینگ ۷۲۷ شورای اسلامی بیست و نهم اردیبهشت ماه همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید