رئیسی: از قالیباف استفاده خواهم کرد

    کد خبر :17247
کاندیدای ریاست جمهوری گفت: از دکتر قالیباف که با زمان شناسی در زمان مناسب اقدام مناسب کردند، تشکر و در دولت کار و کرامت از ظرفیت وی استفاده می‌کنم.
حجت‌الااسلام سیدابراهیم رئیسی که در جمع ده‌ها هزار نفری مردم اصفهان سخن می‌گفت، به مشکلات جاری کشور اشاره کرد و گفت: عامل اصلی مشکلات، ضعف مدیریت اجرایی است.
وی با بیان اینکه مردم از دولت انتظار دارند براساس قانون اساسی حقوق‌شان پایمال نشود، افزود: حق شهروندی یعنی اینکه سفره مردم روزبه‌روز کوچک‌تر نشود؛ حق شهروندی زنان آن است که از حقوق اساسی خود برخوردار باشند.
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهارداشت: باید همه مردم به صورت برابر در فرصت‌هایی که در کشور وجود دارد، شرایط یکسانی داشته باشد؛ باید تسهیلات به صورت عادلانه در اختیار مردم قرار گیرد؛ الآن که این همه کارگاه تعطیل شده و جوانان هم بیکار شده‌اند، این نقدینگی کشور کجا رفته است؟!
حجت‌الاسلام رئیسی اضافه کرد: 500 هزار جوان در صف وام ازدواج هستند؛ ما معتقدیم به صورت واقعی امکان برابر برای همه باید فراهم شود.
این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: لازم است از بردار عزیزم، جناب آقای دکتر قالیباف، که با زمان شناسی در زمان مناسب اقدام مناسب کردند، تشکر کنم؛ در دولت کار و کرامت از ظرفیت شخصی، فردی، اجتماعی، مدیریتی که به حمدالله آقای قالییاف دارند، استفاده خواهیم کرد.
0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید