اعطای تندیس نشان ملی مشتری مداری به توچال

    کد خبر :172330

در دومین کنگره ملی برندهای برتر کشور ، تندیس « نشان ملی مشتری مداری » از منظر مشتریان و از جامعه آماری 30 هزار نفری به مجموعه بزرگ تفریحی ورزشی توچال اختصاص یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت تله­ کابین توچال ، در دومین کنگره ملی برندهای برتر کشور ، تندیس « نشان ملی مشتری مداری » از منظر مشتریان و از جامعه آماری 30 هزار نفری به مجموعه بزرگ تفریحی ورزشی توچال ـ بزرگترین مجموعه تفریحی ورزشی پایتخت اختصاص یافت.

بنابراین گزارش اعطای این تندیس توسط کارگروهی متشکل از کارشناسان زبده وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران و وزارت ارتباطات و فناوری ارتباطات ، پایش و با معیارهای ملی نظیر نوع خدمات ، انطباق خدمات با شعار اقتصاد مقاومتی ، رضایت مصرف کنندگان از نرخ های خدمات ، پاسخگویی مدقن به مشتریان ، اطلاع رسانی شایسته و بایسته در فضای مجازی و تبلیغات محیطی ، قدرت چانه زنی دریافت کنندگان خدمات ، رعایت برنامه های منظم کاری در طول سال و … صورت گرفته است که مجموعه تفریحی ورزشی توچال ، با بالاترین امتیاز شایسته تقدیر و کسب نشان ملی مشتری مداری کشور گردیده است.

سید محمدرضا پرهیزکار مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت تله­ کابین توچال ، ضمن تبریک به همه همکاران و قدردانی رسمی از حمایت­ها و اعتماد مردم فهیم و قدرشناس کشورمان ، این نشان را با افتخار به شهدای مدافع حرم تقدیم کرد و گفت :قطعاً اگر رشادت های این عزیزان نبود ، امروز همه­ ی ما هم قادر به ارائه خدمات مطلوب نبودیم.

وی تصریح کرد :امیدواریم با روند به رشد ورودی مراجعان به مجموعه و ادامه روند خدمت رسانی مطلوب شاهد رضایتمندی بیش از پیش مراجعان باشیم. گفتنی است توچال ـ بام تهران روزانه پذیرای خیل عظیمی از شهروندان تهرانی ، مسافران و گردشگران خارجی می­باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید