مراسم تشییع پیکر کوهنوردان خراسانی برگزار شد

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ۱۲:۲۴
    کد خبر :171988

وداع با فاتحان اشترانکوه مراسم تشییع پیکر کوهنوردان خراسانی برگزار شدمراسم تشییع پیکر کوهنوردان خراسانی صبح امروز با حضور جمعیت کثیری از مردم مشهد و خانواده ورزش استان برگزار شد.
صبح امروز در ورزشگاه تختی مشهد مراسم تشییع پیکر کوهنوردان خراسانی «وداع با فاتحان» با حضور مردم مشهد، مسئولان و خانواده ورزش خراسان رضوی برگزار شد، در این مراسم که از ساعت 8 صبح در زمین شماره یک ورزشگاه تختی مشهد آغاز شد، پیکر کوهنوردان خراسانی در ورزشگاه تشییع شد، سپس به حرم مطهر امام رضا منتقل شد تا بعد از طواف در حرم مطهر برای خاکسپاری به بهشت زهرا مشهد منتقل شود.

در این مراسم که با استقبال خوب مردم مشهد برگزار شد، چهره های سیاسی و ورزشی هم حضور داشتند.

در ین مراسم، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی، ضمن تسلیت به خانواده کوهنوردان و جامعه ورزش از مردم برای حضور در این مراسم تشکر کرد.

سیدجواد حسینی ادامه داد: حال که فرزندان علی ابن موسی الرضا(ع) دیگر در بین ما نیستند، از خداوند برای شما و بازماندگان این حادثه تلخ از خداوند متعال آرزوی صبر و بردباری دارم، همچنین تشکر می‌کنم از استانداری و جمعیت هلال احمر لرستان که از اولین دقایق، تلاش بی‌وقفه‌ای برای کمک‌رسانی به کوهنوردان خراسانی انجام دادند.

به گزارش فارس ، در این مراسم، امیر آذریان فرمانده شمال شرق کشور، احسان اصولی و محمدرضا حیدری از شورای شهر مشهد، کوروش صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، و خانواده ورزش استان نیز حضور داشتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید