شیرود: بابت رفتاری که انجام دادم از جامعه والیبال عذرخواهی می‌کنم/ می‌خواهم مثل سرباز در خدمت تیم ملی باشم

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ۱۰:۳۳
    کد خبر :171844

دریافت کننده تیم والیبال خاتم اردکان گفت: بابت رفتاری که در جریان دیدار تیمم با سایپا انجام دادم از جامعه والیبال عذرخواهی می‌کنم.
سعید شیرود درمورد شرایط تیم والیبال خاتم اردکان در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: شرایط تیم ما خوب است. در نیم فصل اور فراز و نشیب‌هایی داشتیم که موجب شد کمی از انتظارات مان دور شویم. در برخی مسابقات که حق‌مان پیروزی بود نتوانستیم به هدف خود برسیم.

وی ادامه داد: برای نیم فصل دوم شرایط باید تغییر کند. قطعاً تمام بازیکنان برای دور برگشت مسابقات همدل خواهند شد تا نتایج دور رفت را هم جبران کنند و به پلی آف برسند. شک ندارم که خاتم پتانسیل حضور در پلی‌آف را دارد و در آن مرحله هم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

دریافت کننده تیم والیبال خاتم اردکان درخصوص آرای کمیته انضباطی و محرومیت 7 جلسه‌ای برای او، گقت: ابتدا باید بگویم که از جامعه والیبال، داورزنی، بازیکنان و هواداران بابت رفتاری که از من سر زد عذرخواهی می‌کنم. در آن لحظه فشار زیادی روی من بود و حرکتی انجام دادم که از آن بسیار پشیمان هستم.

شیرود عنوان کرد: من بازیکنی هستم که تاکنون هیچ بی‌اخلاقی از سوی من رخ نداده است و کارنامه فنی و اخلاقی‌ام کاملاً مشخص است. رفتاری که از من سر زده را خودم هم نمی‌پسندم و امیدوارم آقایان هم مرا ببخشند. اصلاً دوست ندارم چنین رفتار‌هایی در والیبال باب شود و فکر می‌کنم در شان این رشته نیست. یک بار دیگر از جامعه والیبال عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم این اقدام مرا فراموش کنند.

به گزارش فارس ، وی درخصوص احتمال حضورش در تیم ملی خاطرنشان کرد: فعلاً برای دریافت ویزای آمریکا توسط کادر فنی انتخاب شدم. از ابتدای این فصل هم هدف من این بود که بتوانم به عنوان یکی از نفرات اصلی تیم ملی باشم. عملکردم هم آنقدر خوب بود که این شانس را برای خودم قائل باشم. امیدوارم در ادامه فصل هم شرایط به گونه‌ای پیش برود که بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم ودر نهایت مانند یک سرباز در خدمت تیم ملی باشم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید