معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش خبر داد

شناسایی املاک بدون سند آموزش و پرورش

    کد خبر :171463

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در خصوص نحوه اجرای راهکار 6-20سند تحول بنیادین گفت: برای اجرای این راهکار که به طور مشخص به بهینه سازی و بهره برداری از منابع مادی و فیزیکی و تبدیل به احسن کردن آنها و طراحی استاندارهای مصرف پیشگیری از اسراف و تبذیر اشاره دارد در حوزه معاونت حقوقی و امور مجلس دو برنامه پیش بینی شده است که اول شامل مستندسازی املاک آموزش و پرورش و دوم تعیین تکلیف املاک قلع و قمعی است.

به گزارش ایسنا، یوسف نجفی با اشاره به ضرورت تأمین اعتبار مورد نیاز برای اجرای این دو برنامه گفت: این معاونت منتظر تأمین اعتبار ننشسته و در حال حاضر با وجود تخصیص نیافتن اعتبار مورد نیاز توانسته است از محل اعتبارات جاری تا30 درصد این دو برنامه را پیش ببرد.

وی در خصوص فرایند اجرای برنامه ها خاطر نشان کرد: شناسایی املاک بدون سند و اقدام برای تحصیل سند، ‌محصور سازی املاک و رفع موانع از اقداماتی است که به ویژه در ادارات کل آموزش و پرورش استان ها در حال پیگیری است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، نجفی یادآور شد: در حال حاضر از 98 هزار و 820 ملک آموزش و پرورش کشور، بالغ بر46 هزار ملک مستندسازی و تحصیل سند گردیده است و بخشی از این اسناد تک برگی شده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید