تلاش برای یافتن شناور ناپدید شده در آبهای خلیج فارس ادامه دارد

  • سیاسی
  • دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ۱۶:۰۵
    کد خبر :171420

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: تلاش ها برای یافتن یک فروند شناور صیادی که چهار روز پیش با هشت سرنشین در آبهای خلیج فارس ناپدید شد، ادامه دارد.

محمدمهدی بنچاری افزود: در عملیات جست و جو برای یافتن شناور ناپدید شده بالگرد و شناورهای ناجی اداره کل بنادر و دریانوردی مشارکت دارند.
وی بیان کرد: با توجه به اطلاعات اندک از محل وقوع حادثه برای این شناور، تاکنون هیچ اطلاعاتی از شناور و ملوانان آن در دست نیست.
بنچاری یادآور شد: به محض اعلام این حادثه به مرکز جست وجو و نجات دریایی اداره بندر و دریانوردی بندر دیر عملیات برای یافتن شناور آغاز شده است.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط نامساعد دریا،در چنین مواقعی موقعیت شناورهای حادثه دیده تغییر و با این تغییر موقعیت مکانی جست و جو ها براساس الگوی پیش بینی صورت می گیرد.
مدیرعامل اتحادیه تعاونی های صیادی استان بوشهر گفت: شناور ناپدید شده که هشت سرنشین داشته مربوط به اسکله صیادی جفره بوشهر است.
محمد آبخو اظهار کرد: در آخرین تماسی که سرنشینان این شناور (پنجشنبه شب) داشتند، اعلام کردند شناور در منطقه راس المطاف حوالی بندر دیر به گل نشسته و آب درحال ورود به آن است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید