مرکز نمایش‌های آیینی صبا در ۶ ماهه دوم سال جاری افتتاح می‌شود

    کد خبر :17136

مدیر مرکز هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری با اشاره به انجام پیگیری های لازم برای تکمیل ساخت و ساز مرکز نمایش های آیینی صبا، اظهار کرد این مجموعه در ۶ ماهه دوم سال افتتاح می شود.

شهرام کرمی مدیر مرکز هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران درباره وضعیت ساخت و ساز و تکمیل مرکز نمایش های آیینی صبا به خبرنگار مهر گفت: چند وقتی است که کار ساخت و ساز و تکمیل سازه مرکز هنرهای نمایشی صبا به جهت یکسری مشکلات حقوقی متوقف شده است ولی فکر می کنم به زودی این مشکلات حقوقی برطرف می شود و کار ساخت و سازش مجددا آغاز و ظرف چندماه آماده بهره برداری می شود.

وی یادآور شد: کار ساخت و ساز سالن های کوچک مرکز تمام شده و کاملا آماده بهره برداری هستند.همچنین امکانات ماشینری سالن اصلی تکمیل و در مرحله آزمایش قرار دارد و بخشی از فعالیت های عمرانی مجموعه نیز باید تکمیل شود.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با اشاره به اینکه فعالیت های عمرانی مجموعه باید تکمیل شود، توضیح داد: بخشی از مشکلاتی که باعث شده مرکز نمایش های آیینی صبا که قرار بود سال گذشته مورد بهره برداری قرار گیرد ولی این اتفاق رخ نداد، به دلیل متوقف شدن ساختمان مشترک با واحد تجاری است. طی مذاکراتی که شرکت توسعه فضاهای شهری با سازنده بنا داشته به تفاهم خوبی رسیده اند و به زودی ساخت و ساز هم بخش تجاری و هم فضای تئاتری مورد نظر انجام و تکمیل می شود.

کرمی با بیان اینکه تکمیل شدن مرکز نمایش های آیینی صبا نیاز به چند ماه فعالیت عمرانی دارد، اظهار کرد: خوش بین هستم که مرکز نمایش های آیینی صبا به عنوان مجموعه ای ویژه و با قابلیت های مناسب برای تئاتر، در ۶ ماهه دوم سال جاری افتتاح و مورد بهره برداری قرار گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید