«نگی که نگفتی» بررسی می‌کند

چرا دروغ می‌گوییم؟

    کد خبر :171199

به گفته تهیه‌کننده و نویسنده برنامه «نگی که نگفتی»، موضوع دو قسمت آینده این برنامه تلویزیونی دروغ و دروغگویی است.

به گزارش ایسنا، مجتبی احمدی در این باره اظهار کرد: اینکه از کتاب آسمانی قرآن تا بزرگان دین در مذمت و نکوهش دروغ و دروغگویی سفارش‌هایی اکید و محکم داشته‌اند نشان از این است که این رفتار که در واقع کتمان واقعیت است؛ به هر اندازه و مدل که هست دور از شأن و فطرت انسان تعریف شده است. حساسیت و تاثیر این معضل در روابط انسان‌ها اتاق فکر برنامه را بر آن داشت که نگاهی ریزبینانه بر این مساله داشته باشیم.

او ادامه داد: قرار است در این هفته و البته هفته آتی معضل دروغ را از چند زاویه به چالش بکشیم و در واقع با تبین دلایل شخصیتی و موقعیت‌هایی که عامل دروغگویی می‌شود به معضل گاه منفصل‌کننده افراد در هر جامعه از خانواده گرفته تا اجتماع، نگاهی عمیق و ریزبینانه به این معضل داشته باشیم. در واقع با نقد و بررسی دروغگویی به این نتیجه می‌رسیم که گاهی دروغ‌های ما هیچ گره‌گشایی ندارد و تنها یک عادت غلط است که می‌تواند فراموش شود.

تهیه‌کننده برنامه «نگی که نگفتی» با اشاره سوال نظرسنجی برنامه مبنی بر «به نظر شما مهمترین دلیلی که ما گاهی دروغ می‌گوییم، چیست؟»، گفت: این سوال چرایی‌های این مساله را بررسی می‌کند و سپس به عمق رفته تا ضمن ریشه‌یابی زوایای مختلف از دلایل دروغ را بررسی کند.

به گزارش ایسنا، ژیلا صادقی مجری برنامه، علی سلیمانی در فضایی کمدی، ایلیا احمدی در موقعیت کودکان و نوجوانان اجرای پلاتوهای برنامه را بر عهده خواهند داشت. همچنین امیر مکین سرپرست تولید پلی‌بک‌ها و شهریار رحیمی‌راد تدوینگر این برنامه تلویزیونی هستند.

برنامه «نگی که نگفتی» که توسط گروه نویسندگان به سرپرستی مجتبی احمدی نوشته می‌شود، از شنبه تا سه‌شنبه حوالی ساعت ٢١ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید