نتایج نظرسنجی‌های انتخاباتی شرایط خوبی را نوید می‌دهد

    کد خبر :17115

معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت:‌ به عنوان یک عضو هیأت مرکزی انتخابات ریاست جمهوری در جریان روند انتخابات و نظرسنجی‌ها قرار دارم و می‌توانم بگویم در حال حاضر در کشور شرایط مطلوب حاکم است و نتایج نظرسنجی‌ها شرایط خوبی را نوید می‌دهد.

حسینعلی امیری در پاسخ به این سوال که فضای سیاسی کشور را در این روزها چگونه ارزیابی می‌کند، عنوان کرد: من به عنوان یک عضو هیأت مرکزی انتخابات ریاست جمهوری در جریان روند انتخابات و نظرسنجی‌ها قرار دارم و می‌توانم بگویم در حال حاضر در کشور شرایط مطلوب حاکم است و نتایج نظرسنجی‌ها شرایط خوبی را نوید می‌دهد.

او در ادامه افزود: خوشبختانه شرایط هر روز نسبت به روز گذشته مطلوب‌تر می‌شود و ما شاهد خواهیم بود که فضای پرشور شعف در روزهای منتهی به انتخابات داشته باشیم.

امیری درباره نشست جمعی از نمایندگان با رئیس جمهور گفت:‌ اعضای فراکسیون‌های مختلف از جمله امید، مستقلین ولایی و نمایندگان حامی رئیس جمهور با آقای روحانی دیدار داشتند.  این جلسه در یک فضای خوب و صمیمی برگزار شد.

او ادامه داد: آقای عارف از طرف نمایندگان صحبت و دغدغه‌های آنان را مطرح کردند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: روحانی یک گزارش از شرایط اقتصادی، اجتماعی و امنیتی کشور در این نشست ارائه داد و از برنامه‌های دولت آینده نیز صحبت کردند.

امیری ادامه داد: به نظر من گام‌های بلندی برداشته شده،تعاملات دولت و مجلس در شرایط مطلوبی قرار دارد که باید ادامه پیدا کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید