انتقاد مربی پیشکسوت دورتموندی‌ها از وضعیت نابسامان زنبورها

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ۱۱:۳۴
    کد خبر :170836

سرمربی موفق اسبق بورسیادورتموند می‌گوید ناکامی زنبورها در فصل جاری، تنها به خاطر مشکل مربیگری نبوده است.
یک روز بعد از آنکه دورتموندی‌ها عاقبت «پتر بوش» را از سرمربیگری تیم فوتبال خود برکنارکرده و پتر اشتوگر را به عنوان مسئول فنی موقت برگزیدند، اوتمار هیتسفلد واکنش نشان داد.

مربی سال‌های ۱۹۹۱ تا ۱۹۹۷ مشکی و زردپوشان که حتی آنها را به مقام نخست اروپا رساند، در مصاحبه‌ای گفت که وضعیت کنونی تنها به دلیل عملکرد ضعیف کادر فنی نبوده بلکه حتی به سیاست های غلط باشگاه در امر نقل وانتقالات ربط دارد.

هیتسفلد عنوان کرد:دورتموند به این یا آن مدافعی که بهتر باشد، نیازدارد.در حالیکه مربی فقط می‌تواند با بازیکنانی که در اختیاردارد، کارکند.یک نکته برای من روشن است.این که اگر می‌خواهی قوی باشی،باید بیشتر در دفاع کارکنی.لازم است که در این منطقه باید کیفیت بیشتری داشت.

با توجه به اخباری که اکنون از تیم پرطرفدار به گوش می‌رسد، گویا «یولیان ناگلس‌مان» مربی ۳۰ ساله هوفن‌هایم گزینه شماره یک در تابستان برای جانشینی است.

به گزارش فارس، در این مورد هیتسفلد ۶۸ ساله که اکنون ایام بازنشستگی را سپری می‌کند، اظهارداشت:اگر قرار باشد مربی با ۳۱ سال سن در دورتموند کارش را شروع کند، از خودم می‌پرسم بعد می‌خواهد چکارکند؟مثلا در ۴۰ سالگی می‌خواهد چه اهدافی داشته باشد؟

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید