نمایشگاه "مهر زندگی" در حمایت از کودکان بی‌سرپرست در برج آزادی افتتاح شد

پوشش 1000 کودک مجهول‌الهویه توسط سازمان بهزیستی

    کد خبر :170720

مدیرعامل بنیاد نیکوکاری مهر زندگی بهتر با اشاره به آمار اخیر سازمان بهزیستی در خصوص وجود ۱۰۰۰کودک مجهول‌الهویه تحت پوشش بهزیستی گفت: این خبر بسیار تکان دهنده است و حمایت تمامی اقشار جامعه را می‌طلبد.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه گروهی عکس با عنوان «مهر زندگی» در حمایت از کودکان بی سرپرست با مشارکت ۸۰ عکاس و فارغ التحصیل رشته عکاسی، در برج آزادی برگزار شد که عواید حاصل از فروش آثار این نمایشگاه، صرف آموزش و پرورش و حمایت از کودکان بی سرپرست «بنیاد نیکوکاری مهر زندگی بهتر» خواهد شد.

محمود بیانی هدش، مدیر عامل بنیاد نیکوکاری مهر زندگی بهتر، هدف از برگزاری این نمایشگاه را حمایت از کودکان بی سرپرست اعلام نمود.

وی با اشاره به آمار اخیر سازمان بهزیستی در خصوص وجود ۱۰۰۰کودک مجهول الهویه تحت پوشش بهزیستی خاطر نشان کرد: این خبر بسیار تکان دهنده است و حمایت تمامی اقشار جامعه را می طلبد.

مدیر عامل بنیاد نیکوکاری مهر زندگی بهتر در ادامه گفت: این بنیاد به همت جمعی از خیرین و نیکوکاران تشکیل شده است و در سه محور حمایت، آموزش و خوداتکایی فعالیت می کند.

وی در ادامه از احداث چند مرکز آموزشی در حمایت از کودکان بی سرپرست در کشور به همت خیرین خبر داد.

لازم به ذکر است علاقه‌مندان می توانند از امروز ۲۰ آذر به مدت یک هفته از آثار نمایشگاه در برج آزادی، گالری بوستان دیدن کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید