گرشاسبی: مجموعه ورزشی مفقود نشده، سند به نام باشگاه نبود، اسناد اصلاح شدند/ با برانکو تقریبا به توافق‌های نهایی رسیده‌ایم

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ۸:۵۹
    کد خبر :170553

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: نه پولی گم شده است و نه اموالی. فقط مجموعه‌ای که هنوز سند آن به نام باشگاه پرسپولیس نشده بود، طبق ضوابط در فهرست دارایی‌های باشگاه قرار نگرفت.
حمیدرضا گرشاسبی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس درباره مسایلی که باعث بروز سوال در ذهن افکار عمومی شده بود، مطالبی را مطرح کرد.

وی ابتدا درباره جریان مذاکرات با ایوانکوویچ برای تمدید قرارداد اظهار داشت: بخش اعظمی از سوالات هواداران و خبرنگاران درباره این موضوع است. باید بگویم روند مذاکرات واقعا خیلی خوب بوده است و حتی می توانیم بگوییم به تفاهم نهایی رسیده ایم. زمان چند روزه ای را به این موضوع اختصاص داده ایم تا گزارش های فنی و مالی مربوط به گذشته و برنامه هایی که باید برای آینده داشته باشیم ارایه و بررسی شوند. چه برای ما و چه برای آقای برانکو موفقیت بیشتر پرسپولیس در ادامه کار یک نکته تعیین کننده است. ادامه این همکاری با هدف دستیابی به افتخارات بیشتر برای پرسپولیس و فوتبال ایران است. پرسپولیس در عرصه داخلی در کنار کسب و تکرار عناوین قهرمانی مرزها و حدنصاب های جدیدی را رقم می زند و در لیگ قهرمانان حضور در فینال را دنبال می کنیم و در آن سطح می خواهیم قهرمانی لیگ قهرمانان به غرب آسیا و ایران برگردد طبعا این اهداف ، برنامه های خاص خود را طلب می کند که باید در جریان وظایف هر یک از طرف ها مشخص باشد.

گرشاسبی خاطر نشان کرد: برنامه ریزی در خصوص بازیکنان و ادامه همکاری آن ها، اردوهای تدارکاتی مورد نیاز برای آماده سازی ها و موارد دیگری هستند که درباره آن ها گفت‌وگو می کنیم. در بسیاری موارد نیز به هماهنگی های لازم رسیده ایم و انتظار داریم تا پایان این هفته یا هفته آینده کار نهایی شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره مطالبی که درباره مفقود شدن دارایی 61 میلیارد تومانی باشگاه منتشر و سوالاتی درباره آن مطرح شد، تصریح کرد: این موضوع به شکلی مطرح شده است که برای بعضی سوءتعبیر به وجود آورد. به همین دلیل برای اطلاع هواداران باید بگوییم این یک بحث تخصصی در حوزه مسایل مالی است ولی به شکلی مطرح شده که گویی اموالی گم شده است. این در حالی است که اصلا این طور نیست. اسناد مالی باشگاه کاملا بررسی و حسابرسی می شوند و مورد ارزیابی قرار می گیرند. در این مورد نیز چنین بوده است.

به گزارش فارس، گرشاسبی اضافه کرد: موضوع به یک مجموعه ورزشی مربوط می شود که در اختیار باشگاه بود و هم اکنون نیز در اختیار پرسپولیس قراردارد و باشگاه از آن استفاده می کند. این مجموعه، جزو اموال تحت مالکیت قلمداد می شد . در آن مقطع به علت آنکه هنوز انتقال سند به نام باشگاه صورت نگرفته بود ، طبق موازین قانونی از حساب ها و دارایی های باشگاه کسر گردید و اسناد اصلاح شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید