علنی شدن اختلاف بین مدیران و بازیکنان پرسپولیس بعد از زلزله!

  • آرشیو
  • یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ۱۷:۱۳
    کد خبر :170336

زلزله اخیر در استان کرمانشاه یک بار دیگر چالش های بین بازیکنان و باشگاه پرسپولیس را نشان داد.
بعد از اینکه در استان کرمانشاه زلزله آمد و خسارات زیادی هم به مردم این منطقه وارد شد بازیکنان پرسپولیس همراه با سایر مردم کمک هایی را به مردم این استان انجام دادند.

به گزارش نامه نیوز، آنها حتی پیراهن سید جلال حسینی را به عنوان کاپیتان امضا کرده و قرار است در یک مزایده به فروش برسانند تا پول آن صرف امور کمک به زلزله زدگان شود.

این در حالی است که بازیکنان پرسپولیس در اقداماتی خود جوش با حضور در ورزشگاه درفشی فر علاوه بر کمک های خود، کمک های مردم را هم جمع آوری کردند تا اقدامات موثری برای کمک به مردم آسیب دیده در زلزله انجام شود اما همین موارد چالش بین آنها و باشگاه پرسپولیس را بیشتر از قبل عیان کرد.

فردی به نام «ع» که از مسئولان فعلی باشگاه پرسپولیس است در تماسی که با برخی از بازیکنان داشته عنوان کرده آنها حق نداشتند این کار را انجام دهند و باید برای استفاده از ورزشگاه درفشی فر با باشگاه هماهنگ می کردند.

این فرد وقتی پاسخ محکمی از بازیکنان دریافت می کند به آنها می گوید که حالا که از امکانات باشگاه استفاده کرده اند باید عنوان کنند که این کمک های دریافتی از سوی باشگاه پرسپولیس بوده و نه بازیکنان این تیم!

این درخواست عجیب هم باعث شد تا برخی از بازیکنان به شدت با این مسئول دچار بحث و جدل کلامی شوند و بعد از اینکه مسئولان باشگاه از این درخواست خود سودی نبردند خودشان کمپینی برای کمک به زلزله زدگان در ورزشگاه درفشی فر راه اندازی کردند که البته کمک قابل توجهی جمع نشد!

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. محسن گفت:
    موافقم ۱

    به اسم کمک به زلزله چه کسانی که به ثروت وشهرت نمیرسند…خدالعنت کنه کسانی روکه برخرابه های زلزله کاخ نفس میسازند..

دیدگاهتان را بنویسید