حضور نمایندگان AFC ، برای بررسی استاندارد باشگاه‌ها در ایران

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ۱۳:۰۴
    کد خبر :170066

رئیس کمیته فنی فوتسال گفت: در ماه آینده دو نماینده از AFC برای بازدید و بحث حرفه‌ای گری باشگاهها و استانداردهای روز دنیا در عرصه فوتسال به ایران می آیند.
عباس ترابیان در مورد برگزاری جلسه هیأت رئیسه سازمان لیگ که امروز در محل کمیته فوتسال برگزار شد، گفت: طبق دعوت سازمان لیگ به این کمیته رفتم و گزارشاتی مبنی بر استانداردهای لازم که در مسابقات چهارجانبه اصفهان رعایت شده بود،‌ دادم.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه ایران یکی از کشورهای پیشرفته در عرصه فوتسال است، در این جلسه در مورد بحث حرفه‌ای‌گری باشگاه‌ها و نواقصی که در لیگهای ما در عرصه استانداردسازی و حرفه‌ای‌گری باشگاه‌ها وجود دارد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس کمیته فنی فوتسال گفت: مقرر شد در این جلسه که ما در لیگهای خود به خصوص لیگ برتر کلیه استانداردهای لازم AFC که در مسابقات رسمی رعایت می‌شود را به اجرا بگذاریم. در این جلسه همچنین در مورد سفر اخیر دو تن از نمایندگان AFC که قرار است در ماه آینده جهت بازدید به ایران بیایند هم توضیحاتی ارائه شد.

به گزارش فارس،ترابیان در پایان افزود: طبق هماهنگی هایی که در این جلسه صورت گرفت قرار شد در سفر نمایندگان AFC به ایران در بحث حرفه‌ای‌گری باشگاهها و استانداردهای لازم در فوتسال روز دنیا جلسه‌ای با حضور مدیران باشگاه‌ها و همچنین اعضای سازمان لیگ و هیأت رئیسه برگزار شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید